Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
facebook
Temat: facebook
2003: wzrost transakcji online
Anna Meller
Z podsumowania przygotowanego przez internetowe centrum autoryzacyjne eCard wynika, że w minionym roku zwiększyła się liczba przeprowadzanych transakcji. Jednocześnie wzrosła średnia wartość operacji przeprowadzanych w Sieci w porównaniu z 2002 rokiem.
Dziesiątka najbardziej znaczących stron WWW
Anna Meller
Największą rzeszę użytkowników przyciągają w Sieci miejsca, które umożliwiają komunikację, poznawanie nowych osób, wyszukiwanie informacji oraz pobieranie muzyki w formacie MP3. Internet najczęściej traktowany jest jako medium, dzięki któremu rozkwita życie towarzyskie – taki trend zaobserwowali analitycy z Nielsen//NetRatings.
Reakcja na sponsorowany odnośnik
Anna Meller
Ponad połowa internautów obojętnie zapatruje się na obecność płatnych odnośników w wynikach wyszukiwania – podaje Nielsen//NetRatings. Użytkownicy nie mają nic przeciwko ich obecności, a jedna piąta wskazuje, że sponsorowane odsyłacze mogą pomóc w poszukiwaniu konkretnej informacji.
Nieatrakcyjny chatroom
Anna Meller
Miejsca, gdzie można porozmawiać przez Internet, cieszą się mniejszą popularnością niż kiedyś. Sława chatroom-ów przygasa głównie za sprawą komunikatorów internetowych, które cieszą się ogromną popularnością oraz możliwości przesyłania SMS-ów.
Polowania na spamerów
Anna Meller
W popisanej niedawno przez prezydenta Busha ustawie antyspamowej pojawił się zapis umożliwiający organizowanie masowych łapanek osób zajmujących się przesyłaniem niezamówionych informacji drogą elektroniczną. Za złapanie firmy-szkodnika zdobywca mógłby otrzymać nagrodę w wysokości nawet do 20% należnej spamerowi kary grzywny – podał The Washington Times.
Internet w listopadzie – ciąg dalszy stagnacji
Anna Meller
W listopadzie z Internetu korzystało 21,6% Polaków w wieku od 15 do 75 lat. W porównaniu z październikiem odsetek internautów zwiększył się minimalnie – jedynie o 0,1%. Lekko wzrosła liczba osób łączących się z Siecią w domu i w szkole – wynika z ostatnich badań Net Track przygotowanych przez SMG/KRC.
Wszędzie szeroko, ale z domu najszerzej
Szymon Augustyniak
Według badania przeprowadzonego przez Grunwald Associates, ponad trzy czwarte amerykańskich uczniów mających w domu dostęp szerokopasmowy uważa, że w szkole musi "zwalniać", ponieważ pasmo szkolne jest mniejsze. Całkowicie odmiennego zdania jest ministerstwo edukacji. Uczniowie i rodzice chcą też wydłużenia czasu, w którym mogą w szkole korzystać z dostępu do Internetu.
Trwa święta wojna w Internecie
Anna Meller
Wrogowie z upodobaniem toczą wojenne batalie w Sieci – wynika z analiz aktywności hakerów prowadzonych przez doktora Sherifa Kassema Fathy. Pierwsze poważne 'cyberstarcia' w rejonie Bliskiego Wschodu nastąpiły w listopadzie 2000 roku – podał Network World Fusion.
Rzadko na stronach rządowych
Szymon Augustyniak
Tylko 6% Polaków - ale zarazem 26% polskich internautów - w ciągu ostatniego roku korzystało z internetowych stron rządowych. – wynika z badania 'The Government Online', zrealizowanego przez TNS w 32 krajach.
Poranna kawa i gazeta... w Internecie
Anna Meller
Przyzwyczajenia trudno zmienić, więc poranne czytanie prasy z pewnością nie zniknie z repertuaru codziennych czynności. Papierową gazetę jednak coraz częściej zastępujemy elektronicznymi serwisami informacyjnymi – wskazują badania przeprowadzone przez Online Publishers Association.
Krótsze wiadomości, więcej dźwięku i obrazu
Anna Meller
W taki sposób można podsumować prognozowane zmiany w formacie informacji publikowanych online, przedstawione na konferencji przygotowanej przez Online News Association. Największy wpływ na kształt prezentowanych wiadomości będzie miało upowszechnienie się łączy szerokopasmowych, dzięki którym użytkownicy będą mogli bez problemu pobierać pliki multimedialne – wskazuje szef New York Times Digital.
'Sprawy, które wolę załatwić osobiście'
Szymon Augustyniak
Poczta elektroniczna, komunikator internetowy i formularz strony WWW nie są jeszcze powszechnie zaakceptowanymi kanałami komunikacji w tak istotnej sprawie jak obsługa klienta - dowodzi badanie amerykańskich konsumentów. Raport Harris Interactive wskazuje, że jedną z przyczyn może być długi czas oczekiwania na odpowiedź.
Poprzednia
strona
1
...
44
45
46
47
48
49
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »