Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
facebook
Temat: facebook
MP3 i cyfrowa prasa w McDonald's
Anna Meller
W połowie 2005 roku w 6 tysiącach barów McDonald's będzie można skorzystać z bezprzewodowego dostępu do Internetu w technologii Wi-Fi. Co więcej, przedstawiciele korporacji twierdzą, że ich klienci będą mogli w ramach uiszczonej opłaty dostępowej pobrać pliki mp3 oraz zapoznać się z treścią cyfrowych wydań dzienników i magazynów.
Travelplanet chce zadebiutować na giełdzie
Anna Meller
Internetowa spółka Travelplanet SA, zajmująca się sprzedażą ofert turystycznych, zamierza pojawić się na giełdzie. Emisja akcji planowana jest na 2005 rok.
58,6 mld... spamu
Anna Meller
Z comiesięcznego badania prowadzonego przez Brightmail Logistics and Operations Center (BLOC) wynika, że odsetek spamu w marcu br. wzrósł do 63%. Jedna czwarta niechcianych wiadomości dotyczyła ofert promocyjnych produktów, jedna piąta – usług finansowych. W minionym miesiącu najbardziej aktywnym wirusem w sieci był NetSky.
Co stanie się z portalami w 2010 roku?
Anna Meller
Z sondy IDG.pl, w której wzięło udział ponad 3 tys. użytkowników, wynika, że za 6 lat dominującym podmiotem na polskim rynku internetowym będzie Onet. Ponad dwukrotnie mniej głosów otrzymała Wirtualna Polska, czterokrotnie mniej Interia. Co ciekawe, gros osób wskazało, że liderem będzie zupełnie inny podmiot, pozostali zapowiedzieli, iż w 2010 roku na scenie internetowej nie będzie w ogóle portali. Wyniki sondy sprowokowały nas do zadania pytań: jak będą wyglądać przedsięwzięcia online za 6 lat oraz w jaki sposób portale wyobrażają sobie swoją przyszłość? O odpowiedź poprosiliśmy przedstawicieli polskich i zagranicznych firm.
Reuters zamierza wprowadzić płatne treści
internetSTANDARD
Brytyjska agencja informacyjna ujawniła plany ograniczenia dostępu on-line do swoich depesz finansowych oraz gospodarczych. Decyzja agencji uderzy przede wszystkim w największe portale internetowe, których czytelnicy dotychczas mogli bez przeszkód czytać wiadomości Reutersa.
Internauci w Polsce – wzrost o 0,5%
Anna Meller
W lutym 22,3% Polaków, czyli ok. 6,7 mln osób w wieku od 15 do 75 lat korzystało z Internetu. Oznacza to wzrost o ok. 150 tys. użytkowników w porównaniu z wynikami styczniowymi. Co ciekawe, zwiększa się liczba osób posiadających w domu stałe łącza, a zmniejsza się atrakcyjność połączeń typu dial-up – wynika z badania Net Track przeprowadzonego przez SMG/KRC Poland Media.
"Mamy gdzieś pośredników, chcemy wolnej muzyki w Sieci"
Anna Meller
Tymi słowami Grzegorz Markowski, lider Perfektu rozpoczął wczorajszy koncert promujący sprzedaż nowej płyty zespołu wyłącznie za pośrednictwem Internetu. W przeciągu godziny od udostępnienia plików muzycznych sprzedano ok. 500 płyt. Interia.pl, współorganizator przedsięwzięcia, jest zadowolona z przebiegu akcji. Czy to wydarzenie zapoczątkuje boom na muzykę w polskim Internecie? Koncern Universal Music Polska już poinformował, że od maja udostępni swoje zasoby muzyczne w Sieci.
Internetowa Kobieta Pracująca
Szymon Augustyniak
Internet – a nie gazety, magazyny, radio czy telewizja – jest zdecydowanie najlepszym doradcą w zakupach kobiet, na co dzień korzystających zeń w pracy. Na temat oceny roli mężczyzn w tym procesie badania miłosiernie milczą. Kobiety pracujące z Internetem postrzegają go także jako najważniejsze medium dla reklamodawców próbujących do nich dotrzeć.
Sieci reklamowe vs portale: walka o pieniądze z reklamy
Anna Meller
Na rynku pojawił się kolejny produkt zasięgowy – tym razem z zamiarem odebrania portalom części przychodów reklamowych, ruszyła sieć reklamowa IDMnet. Konkurencyjna firma – Ad.net oferująca taki produkt już od zeszłego roku twierdzi, że IDMnet skopiował ich pomysł. Obie sieci wskazują, że kampanie zasięgowe cieszą się coraz większym zainteresowaniem reklamodawców.
Polacy coraz chętniej korzystają z banków online
Anna Meller
Co siódmy internauta w Polsce dokonuje transakcji bankowych za pośrednictwem Sieci – podaje TNS OBOP. Z badania przeprowadzonego w lutym br. wynika, że od początku roku liczba korzystających z płatności online wzrosła o 5%.
Visa: częściej płacimy kartami w internecie
Andrzej Maciejewski
W ubiegłym roku podwoiły się obroty polskiego handlu elektronicznego. O 115 proc. wzrosła sprzedaż opłacana kartami płatniczymi, a jej wartość sięgnęła 68,9 mln zł - poinformowała Visa. Z jej kart korzystało 79,9 proc. kupujących. Łącznie zawarto 287,3 tys. transakcji, z czego 81proc. użyciem kart ze znakiem Visa.
Apache - władca sieci
Andrzej Maciejewski
Z przeprowadzonych przez Netcraft badań wynika, że najpopularniejszym serwerem internetowym w marcu był ponownie Apache. Blisko 68 proc. internetowych witryn zostało zbudowanych z jego użyciem, wobec 54 proc. w tym samym miesiącu rok wcześniej. Netcraft przebadał 48 038 131 witryn.
Poprzednia
strona
1
...
38
39
40
41
42
...
49
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »