Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
e-usługi
Temat: e-usługi
Wtorkowy Przegląd Prasy
Andrzej Penkalla
Za sprzęt Della można płacić bitcoinami... EMS ma nowe narzędzie do zarządzania środowiskiem pamięci masowej... Hakerzy oszukują klientów PKO... Gartner: już w przyszłym roku kupimy więcej tabletów niż pecetów... Nowe e-usługi: sprawdzanie liczby punktów karnych i płacenie mandatów... Do korzystania z Internetu Chińczycy wybierają smartfon lub tablet... Huawei to już światowa czołówka...
Zarządzanie pracownikami Żabki
Dorota Bogucka
Żabka Polska sp. z o.o. wdrożyła system SAP HCM do zarządzania kapitałem ludzkim. Projekt zrealizowały firmy GAVDI Polska SA i SI-Consulting SA.
Konduktorzy z tabletami
Dorota Bogucka
PKP Intercity zawarło umowę na zakup 1900 tabletów, które ułatwią pracę konduktorom i usprawnią zarządzanie informacjami w firmie. Wartość kontraktu to prawie 1,3 mln zł netto.
Boni spotkał się z Zuckerbergiem i rozmawiał z nim o rozwoju internetu na świecie
Monika Tomkiewicz
Minister Michał Boni spotkał się wczoraj w siedzibie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji z Markiem Zuckerbergiem, założycielem serwisu społecznościowego Facebook, który przebywa w Polsce na wakacjach. Rozmawiali o znaczeniu polskiego sektora ICT, o ochronie danych osobowych i o roli Polski w obronie wolności w internecie.
Ministerstwo Cyfryzacji przygotowało "mapę drogową"
Monika Tomkiewicz
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji we współpracy z innymi resortami oraz Rządowym Centrum Legislacji przygotowało "mapę drogową" - 10 zasad, które mają sprawić, że przygotowywane akty prawne, w których zakłada się udostępnienie obywatelom usług elektronicznych pozbawione będą błędów, które mogłyby utrudnić korzystanie z nowoczesnych rozwiązań.
Poczta Polska wprowadza awizo przez SMS i inne e-usługi
Monika Tomkiewicz
Poczta Polska przygotowuje się do zmian związanych z liberalizacja rynku pocztowego. Poza restrukturyzacją wprowadza zmiany w ofercie - pojawi się awizo przez SMS i nowe e-usługi takie jak na przykład elektroniczny znaczek.
Poczta Polska wprowadza pocztę hybrydową - połączy e-mail z listem
Monika Tomkiewicz
Na początku przyszłego roku Poczta Polska ma zaoferować klientom indywidualnym usługę poczty hybrydowej. Klienci będą mogli wysyłać listy drogą elektroniczną, a odbiorcy otrzymają je w formie papierowej. Na razie z takiej usługi mogą korzystać klienci masowi, generujący duże ilości rachunków i różnego rodzaju dokumentów.
UKE dostanie dotację na budowę platformy e-usług
Monika Tomkiewicz
Prezes UKE, Magdalena Gaj, podpisała porozumienie o dofinansowanie projektu Budowa platformy e-Usług Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Całkowita wartość projektu wynosi 24 mln zł.
W Gorzowie uruchomiono e-konsultacje
Monika Tomkiewicz
W Urzędzie Miasta w Gorzowie Wielkopolskim uruchomiono usługę "Dialog", która umożliwia mieszkańcom zadawania pytań oraz wyrażania opinii w formie e-konsultacji. Ma to usprawnić komunikację mieszkańców z władzami i uspołecznić proces podejmowania ważnych dla miasta decyzji.
Gadu-gadu z urzędem
Andrzej Gontarz
Urząd Miasta w Bydgoszczy zmodernizuje swoja infrastrukturę teleinformatyczną. Nowe rozwiązania telekomunikacyjne mają poprawić jakość usług administracyjnych, w tym między innymi funkcjonowanie centrum zarządzania kryzysowego oraz telefonicznej pomocy dla mieszkańców zainteresowanych załatwieniem sprawy w urzędzie.
Poprzednia
strona
1
2
3
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »