Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
e-reklama
Temat: e-reklama
Internauci potrafią "nie widzieć" reklam
Anna Meller
Użytkownicy szybko przyzwyczajają się do miejsc, w których znajdują się reklamy na stronach internetowych i zaczynają je ignorować. Ich wzrok skupia się od razu na miejscach wolnych od obrazów bądź treści marketingowych. Jedynym rozwiązaniem może być częste zmienianie formatu i miejsca e-reklamy – wskazuje raport Usability Company oraz Eyetrackera.
Miliard euro z e-reklamy
Anna Meller
Chociaż udział reklamy internetowej w całym rynku reklamowym jest niewielki, to i tak Internet jest w tej chwili najbardziej dynamicznym i najlepiej rozwijającym się medium – twierdzą analitycy Forrester Research. Według ich prognoz, w 2005 roku wydatki na e-reklamę wyniosą miliard euro.
Dobre wieści dla wydawców online
Anna Meller
Europejskie Stowarzyszenie Wydawców Online (OPA Europe) przedstawiło swoje prognozy dotyczące internetowego rynku wydawniczego. Właściciele serwisów online mogą odetchnąć z ulgą – w przyszłym roku spodziewany jest 15% wzrost w przychodach z tytułu e-reklamy.
Microsoft uśmierci pop-upy?
Anna Meller
Ostatnie zapewnienia Microsoftu, że w przeglądarce Internet Explorer pojawi się opcja blokowania reklam typu pop-up wstrząsnęła środowiskiem reklamodawców i wydawców treści. Jeżeli taka funkcja będzie ustawiona jako domyślna, to najprawdopodobniej pożegnamy się już z taką formą marketingową.
USA: Zaczyna się druga dobra passa dotcomowa?
Anna Meller
Zwiększył się udział reklamy internetowej w całym rynku reklamowym w Stanach Zjednoczonych. Zwłaszcza drugi kwartał okazał się dla branży internetowej wyjątkowo przychylny – wskazują wyniki raportu opracowanego przez IAB oraz dział Monitor-Plus firmy Nielsen Media Research. Amerykanie zapowiadają nadejście drugiego dotcomowego boomu.
E-reklama w coraz lepszej kondycji
Anna Meller
Przychody z tytułu internetowego marketingu wzrosły w pierwszych sześciu miesiącach br. o 10,5% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku – wskazuje raport przygotowany przez PricewaterhouseCoopers oraz Interactive Advertising Bureau. Co więcej, nastąpiło ciekawe przetasowanie w formach reklamy: bannery tracą na popularności, za to zwiększa się wykorzystanie płatnych odnośników.
E-reklama przynosi zwrot z inwestycji
Anna Meller
Lightspeed Research przeprowadziło badanie sposobów reklamowania pod kątem wskaźnika zwrotu z poniesionych inwestycji (ROI). Okazuje się, że w tym rankingu formy promocji w Internecie biją na głowę telewizyjne.
Nadchodzi drugi czas świetności e-reklamy
Anna Meller
Po załamaniu się dotcomowej potęgi przez ostatnie trzy lata reklama internetowa walczyła o przetrwanie. Wygląda na to, że rynek doczekał się w końcu lepszych czasów – podkreślają analitycy PricewaterhouseCoopers.
Poprzednia
strona
1
2
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »