Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
e-mail marketing
Temat: e-mail marketing
IAB Polska: powstał kodeks dobrych praktyk e-mail marketingu
USA: e-mail marketing wciąż mocny
Maleje efektywność e-mail marketingu?
Bożena Jaskowska
Wg najnowszych badań JupiterResearch wzrost popularności wykorzystywania serwisów społecznościowych oraz wszechstronnych możliwości telefonii komórkowej wpływa na zmniejszenie skuteczności kampanii e-mail marketingowych.
E-mail marketing oczami klientów
Magdalena Górak
W przypadku raportu firmy SARE trudno mówić o twardych i pełnych danych. Można natomiast o tendencjach i opiniach klientów, którzy z e-mail marketingu skorzystali. Z ankiet wypełnionych przez menedżerów czy specjalistów PR wynika, że e-mail marketing to narzędzie cenione za skuteczność.
Internet nie jest kulą u nogi biznesu
Magdalena Górak
Dwóch na trzech amerykańskich biznesmenów wierzy, że internet jest narzędziem zwiększającym obroty. Aż 94% amerykańskich przedsiębiorców twierdzi, że w ich firmach korzysta się z internetu, a dla 70% komunikacja przy pomocy poczty elektronicznej jest szczególnie istotna.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »