Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
e-commerce
Temat: e-commerce
Polskie sklepy internetowe nie są należycie zabezpieczone
Piotr Waszczuk
Z analiz firmy Unizeto Technologies wynika, że statystycznie tylko co czwarty sklep internetowy posiada podstawowe zabezpieczenia w postaci certyfikatów SSL. Najwyższy poziom bezpieczeństwa gwarantuje jedynie 2% certyfikatów SSL wykorzystywanych przez polskie sklepy online.
SAP przejmuje za 4,3 mld USD firmę Ariba, dostawcę platformy e-commerce z chmury
Andrzej Maciejewski
Ariba jest twórcą chmurowej platformy e-commerce dla przedsiębiorstw. SAP wokół przejętej spółki zamierza skonsolidować ofertę oprogramowania dostępnego z chmury.
Empik rośnie cyfrowo
Wanda Żółcińska
Informatyka stała się jednym z głównych oręży w zaciętej walce o klienta w branży handlu detalicznego. O strategii, która już nie dzieli się na biznesową i IT, rozmawiamy z Dariuszem Stolarczykiem, który stoi na czele Działu IT Grupy Empik Media & Fashion oraz zarządza Grupą Digital, odpowiedzialną za dystrybucję szeroko pojętego cyfrowego kontentu.
IBM wyda prawie 0,5 mld USD na przejęcie dostawcy systemów analityki e-commerce
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Za przejęcie wyspecjalizowanej w narzędziach analitycznych dla sektora e-commerce firmy Demandtec, IBM zapłaci ok. 440 mln USD. Zakup ma pozwolić na rozszerzenie linii rozwiązań IBM Smarter Commerce.
Cyber Monday - dzisiaj internauci zrobią najwięcej zakupów przez Internet
Monika Tomkiewicz
W tym roku Cyber Monday, dzień związany z fenomenem zakupów internetowych, przypada na 28 listopada. Jest to dzień wielkich wyprzedaży w Sieci, w którym dokonuje się najwięcej zakupów online.
Polskie przedsiębiorstwa dominują w rankingu firm technologicznych
Wanda Żółcińska
W rankingu Deloitte Technology Fast 50 wśród najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej znalazła się rekordowa liczba przedsiębiorstw z Polski.
Comarch udostępnia aplikację Facebook shop
Monika Tomkiewicz
Najnowsza wersja oprogramowania Comarch iSklep24 umożliwia firmom uruchomienie e-sklepu wewnątrz serwisu Facebook. Choć obecnie zakupy za pośrednictwem Facebooka są nowością na polskim rynku usług e-commerce, zdaniem przedstawicieli firmy trend f-commerce będzie się z czasem rozwijał i zyskiwał zwolenników.
Intea - nowy system z chmury dla e-commerce i nie tylko
Andrzej Maciejewski
Intea łączy w jednym systemie wiele funkcji potrzebnych do prowadzenia działalności handlowo-usługowej, również w internecie. System powstał w modelu Software as a Service (SaaS). Jakie plany ma Outcom, producent systemu, który wprowadza go właśnie na rynek?
Oracle kupi spółkę wyspecjalizowaną w zarządzaniu witrynami internetowymi?
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Amerykański gigant zamierza zintegrować rozwiązania spółki FatWire Software m.in. z własnym oprogramowaniem klasy Business Intelligence oraz środowiskiem Fusion Middleware. Inwestycja wróży wzrost zainteresowania władz Oracle rozwiązaniami wspierającymi prowadzenie działalności biznesowej w Internecie.
Polski Groupon kończy rok
Karol Jaskuła
21 kwietnia 2010 roku został powołany do życia serwis CityDeal. Miesiąc później stał się on częścią globalnej sieci Groupon. Serwis jest zdecydowanym liderem na polskim rynku zakupów grupowych i właśnie dzisiaj mija okrągły rok jego funkcjonowania.
Visa będzie inwestować 100 mln euro w płatności bezgotówkowe
Monika Tomkiewicz
Na odbywającej się w Barcelonie konferencji banków członkowskich, organizacja Visa Europe ogłosiła, że co roku będzie inwestować 100 mln euro na rozwój płatności bezgotówkowych. Jeszcze przed końcem roku ma to zaowocować wdrożeniem rozwiązań płatności mobilnych na skalę komercyjną. Firma zapowiada też, że niedługo uruchomi duże przedsięwzięcie w zakresie płatności w handlu elektronicznym.
Fiskus dobierze się do zakupów grupowych?
Karol Jaskuła
Portale zakupów grupowych stają się coraz bardziej popularne. Nic więc dziwnego, że ich przychody stały się przedmiotem zainteresowania fiskusa.
Poprzednia
strona
1
...
8
9
10
11
12
...
15
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »