Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
DomData
Temat: DomData
Materiał promocyjny
Jak strategicznie zarządzać produktem informatycznym w długiej perspektywie czasowej?
Computerworld
Świat nieustannie się automatyzuje. Automatyzacja działań i procesów biznesowych odbywa się najczęściej ze wsparciem systemów informatycznych typu BPM. Na rynku jest wielu dostawców tej klasy rozwiązań. Największy sukces osiągają te firmy, które w długiej perspektywie są w stanie ciągle oferować dobry produkt. Jak w tak zmiennym świecie, na który wpływ mają ciągle rosnące wymagania klientów i szybki rozwój technologii, dysponować ciągle nowoczesnym produktem? Jak strategicznie zarządzać produktem, aby się nie „starzał”? Jakie przesłanki muszą być spełnione, żeby osiągnąć sukces w tym zakresie? O tym i o innych zagadnieniach rozmawialiśmy z Radosławem Mączyńskim, wiceprezesem firmy DomData AG, producenta Ferryt Low-Code Platform.
Piątkowy Przegląd Prasy
Andrzej Penkalla
HP i Foxconn wyprodukują tanie serwery... Sony opracowało kasety z taśmą magnetyczną mieszczące 185 TB danych... Poznańska firma pomoże Niemcom oszczędnie gospodarować energią elektryczną... Zamiast niedrogimi cyfrówkami, wolimy robić zdjęcia smartfonami... Niższe ceny smartfonów dobre dla klientów, ale nie dla producentów... Studenci Politechniki Poznańskiej jako pierwsi będę mogli płacić... legitymacją studencką... Chiński potentat e-commerce inwestuje w kolejny serwis wideo... Microsoft chce (i już może) sprzedawać Xboxa w Chinach...
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »