Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Nowa definicja bezpieczeństwa
SOC dla chmury
IBM BUSINESS AUTOMATION WORKFLOW
Cloudera Data Platform - hybrydowa platforma danych
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
TD Synnex - Space For Balance
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Nowa definicja bezpieczeństwa
SOC dla chmury
IBM BUSINESS AUTOMATION WORKFLOW
Cloudera Data Platform - hybrydowa platforma danych
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
TD Synnex - Space For Balance
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Centrum tematyczne
DataCenter
DataCenter
IBM konsoliduje dział zajmujący się serwerami
Maciej Obuchowicz, 07.02.2001
W ramach restrukturyzacji linia serwerów intelowskich xSeries zostanie przeniesiona z działu zajmującego się komputerami PC do działu serwerowego, który do tej pory zajmował się komputerami mainframe oraz serwerami z serii AS/400 i RS/6000.
Dataquest: wzrosła sprzedaż serwerów i stacji roboczych
Wojciech Łęgowski, 06.02.2001
Analitycy obliczyli, że sprzedaż serwerów w roku 2000 była o 14%, a stacji roboczych o 11,3% wyższa niż w roku 1999.
Kolejny eServer
Robert Hajduk, 01.02.2001
IBM przedstawił serwer sieciowy oparty na architekturze 64-procesorowej.
IBM podejmuje kolejne inwestycje w Linuxa
Maciej Obuchowicz, Wojciech Łęgowski, 31.01.2001
Firma zamierza zainwestować kolejne 300 mln USD w rozwój usług przeznaczonych dla systemu operacyjnego Linux. Przedstawia też nowe rozwiązania sprzętowe bazujące na tym systemie open source.
Dell i Unisys rozszerzają współpracę o kontrakt wart 1 mld USD
Wojciech Łęgowski, 25.01.2001
Dell Computer i Unisys podpisały trzyletnie porozumienie OEM o wartości 1 mld USD, rozszerzające ich dotychczasową współpracę. W ramach umowy Dell będzie sprzedawał pod własną marką 16- i 32-procesoro...
Byli dyrektorzy Compaqa tworzą nową firmę
Wojciech Łęgowski, 16.01.2001
Firma będzie oferowała nowe serwery o małej wysokości, przeznaczone do instalacji w szafach przemysłowych. Nowością będzie tu zastosowanie w nich procesorów firmy Transmeta.
Superserwer (prawie) dla każdego
Robert Hajduk, 05.01.2001
Hewlett-Packard wprowadza do sprzedaży model superwydajnego serwera HP 9000 Superdome.
Poprzednia
strona
1
...
140
141
142
143
144
Redakcja poleca
Rzadkie wcale nie tak rzadkie. Ale pożądane
Jan Mazurek
Furtka do cyfrowego świata
Computerworld
Najpopularniejsze stanowiska pracy w chmurze obliczeniowej
Daniel Olszewski
Żywotność dysków SSD - które modele radzą sobie najlepiej?
Daniel Olszewski
Biblioteka IT
Czy chmura zawsze jest chmurą? Przewodnik po usługach chmurowych i chmuropodobnych
Przewodnik po usługach chmurowych i chmuropodobnych. Rozważając adaptację chmury, warto poznać jej rodzaje i modele wdrożeń. Należy tu zwrócić uwagę, że chmura nie jest technologią, a modelem świadczenia usług IT. W jego ramach udostępniane są różne technologie, oprogramowanie, a także moc przetwarzania, pamięci masowe i infrastruktura sieciowa. Warto też wiedzieć, jakie usługi mogą sugerować, że są rozwiązaniami chmurowymi, jednak nimi nie będąc. W przypadku konkretnej firmy wybranie najlepszego dla niej typu chmury i zestawu usług jest zadaniem dla specjalistów IT. Mogą to być pracownicy firmy, jeśli mają odpowiednie kompetencje, lub zewnętrzni konsultanci dysponujący specjalistyczną wiedzą, pozwalającą na dobór optymalnego rozwiązania. Ten materiał prezentuje podstawowe pojęcia i znaczenia skrótów opisujących różne rodzaje chmur, typów usług, a także najważniejsze zasady selekcji odpowiedniego dostawcy.
Zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych
Cyfryzacja kolejnych procesów biznesowych wykładniczo zwiększa złożoność oraz zależność systemów informatycznych. W efekcie funkcjonowanie współczesnych organizacji w niespotykanym wcześniej stopniu zależy od pełnej dostępności środowisk IT. Wydarzenia ostatnich miesięcy sprawiły, że prawdopodobieństwo wystąpienia zdarzeń, które istotnie mogą wpłynąć na zakłócenie procesów biznesowych przedsiębiorstwa, znacząco wzrosło. Pandemia COVID-19 i wojna w Ukrainie wymusiła na firmach rewizję planów zachowania ciągłości działania pod kątem zdarzeń, które, w głębokim przekonaniu, nie miały prawa się zdarzyć. Dzisiaj w analizie ryzyka, obok awarii infrastruktury czy katastrof naturalnych, w większym niż kiedykolwiek wcześniej stopniu należy przyjrzeć się ryzykom wynikającym z niespokojnej sytuacji geopolitycznej (ataki cybernetyczne, wojna, kryzys energetyczny). Konsekwencje zaburzenia ciągłości działania mogą być poważne – od niezrealizowanej sprzedaży po brak możliwości realizacji większości operacji przedsiębiorstwa, a w efekcie narażenie firmy na konsekwencje prawne i utratę zaufania klientów. Badanie „Computerworld” miało na celu znalezienie odpowiedzi na pytania: W jaki sposób rodzime przedsiębiorstwa podchodzą do kwestii zapewnienia sprawności procesów? Jaki wpływ na biznes ma utrata ciągłości działania systemów IT? Czy firmy mają gotowe plany zachowania ciągłości i przywracania procesów po awarii? W jakim stopniu zapasowe centra danych, nowoczesne techniki backupu i chmura obliczeniowa mogą pomóc w zwiększeniu dostępności systemów i danych?
3 WAYS TO ACHIEVE MACHINE LEARNING EXCELLENCE
Best asset for Data Practitioners: 3 WAYS TO ACHIEVE MACHINE LEARNING EXCELLENCE
Analyst Report Forrester TEI
Analyst Report | Forrester - The Total Economic Impact™ Of Cloudera Data Platform Public Cloud
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »