Computerworld.pl

  • Konferencje
  • Okiem Prezesa
  • Tematy
    • Agile
    • Aplikacje Biznesowe
    • Bezpieczeństwo
    • Big Data
    • Cloud Computing
    • DataCenter
    • GDPR/RODO
    • SDN
    • Sieci
    • Smart City
    • Praca w IT
    • Przemysł 4.0
    • Digital Leaders
  • Badanie AudIT
  • Biblioteka IT
  • TOP200
  • Strefy tematyczne
    • Alcatel-Lucent Enterprise - Bezpieczeństwo i automatyzacja sieci
    • Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
    • NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
    • SUSE - Kierunek: konteneryzacja
    • Rozwiązania Cisco dla centrów danych
    • Equinix - Digital first
    • Akamai - Security
    • Poly - Skuteczna współpraca
×
 
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
  • Agile
  • Aplikacje Biznesowe
  • Bezpieczeństwo
  • Big Data
  • Cloud Computing
  • DataCenter
  • GDPR/RODO
  • SDN
  • Sieci
  • Smart City
  • Praca w IT
  • Przemysł 4.0
  • Digital Leaders
Strefy tematyczne
  • Alcatel-Lucent Enterprise - Bezpieczeństwo i automatyzacja sieci
  • Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
  • NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
  • SUSE - Kierunek: konteneryzacja
  • Rozwiązania Cisco dla centrów danych
  • Equinix - Digital first
  • Akamai - Security
  • Poly - Skuteczna współpraca
TOP200
Archiwum
Newslettery
  • Kontakt |
  • Reklama |
  • Usługi marketingowe |
  • Prenumerata |
  • Newslettery |
  • RSS |
  • Polityka prywatności |
  • Polityka ciasteczek |
  • |
  • Wytyczne ASME |
  • Regulamin |
  • Znajdź nas
  1. Strona główna
  2. Temat
  3. Danny Meadows-Klue

Temat: Danny Meadows-Klue

Zakusy na ogólnoeuropejskie badania internetu Anna Meller, 16.06.2004 Zachodnia prasa poinformowała o planach utworzenia przez IAB Europe ogólnoeuropejskiego panelu badań użytkowników internetu. Projekt miałby być realizowany w większości krajów na Starym Kontynencie. Nieoficjalnie mówi się, że jest dwóch pretendentów do prowadzenia takich badań. Prezes IAB Europe zaprzecza tym doniesieniom. Trzeba jednak przyznać, że pokusa realizowania paneuropejskiego pomiaru jest ogromna. Istnieje też zagrożenie: ogólnokontynentalne badania mogą podciąć skrzydła krajowym firmom badawczym.
Rosną apetyty na polski e-rynek Anna Meller, 21.04.2004 W ciągu najbliższych dwóch lat zachodnie firmy zaczną reklamować się w polskim Internecie, a majowa akcesja Polski do UE może przynieść wiele korzyści – mówi w wywiadzie dla Internet Standard Danny Meadows-Klue, szef europejskiego i brytyjskiego oddziału Interactive Advertising Bureau, organizacji strzegącej praw e-rynku. Przedstawiciel IAB zaznacza, że w ciągu najbliższych lat znacząco wzrosną wydatki na reklamę w Internecie, kosztem wydatków na promocję w radiu, a nawet prasie.

Computerworld dostarcza najświeższe informacje, opinie, prognozy i analizy z branży IT w Polsce i na świecie.

  • Kontakt
  • Reklama
  • Usługi marketingowe
  • Prenumerata
  • Newslettery
  • RSS
  • Polityka prywatności
  • Polityka ciasteczek
  • Wytyczne ASME
  • Regulamin

Tematy

  • Agile
  • Aplikacje Biznesowe
  • Bezpieczeństwo
  • Big Data
  • Cloud Computing
  • DataCenter
  • GDPR/RODO
  • SDN
  • Sieci
  • Smart City
  • Praca w IT
  • Przemysł 4.0
  • Digital Leaders

Serwisy IDG

  • Kiosk
  • E-Seminaria
  • Raporty
  • Reklama & Marketing
  • PC & Mobile

Znajdź nas:   

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

Zamów reklamę

(+48) 662 287 854
Napisz do nas
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »