Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
dźwięk
Temat: dźwięk
Słuchawki do pracy zdalnej - na te elementy warto zwrócić uwagę
OpenDNS twórcą nowatorskiej metody wykrywania sieciowych zagrożeń
Bezprzewodowe sieci dźwiękowe w ofensywie
Janusz Chustecki
Pomysł, aby to dźwięk transmitował dane, nie jest nowy. IBM próbował to robić 75 lat temu. Firma pracowała wtedy nad technologią, dzięki której komputery mogłyby komunikować się za pośrednictwem standardowych linii telefonicznych. Idea była wtedy taka, żeby dane zamienić na dźwięk, dźwięk przesłać przez linię telefoniczną, a następnie zamienić go ponownie na dane. Jeśli w tym momencie ktoś pomyśli sobie o modemie, to ma rację. Takie były właśnie początki tego urządzenia.
Pejzaże malowane dźwiękiem w grach komputerowych
Polska Agencja Prasowa
Dźwięk inaczej rozchodzi się w jaskini, a inaczej - w hali. Zespół z Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie pracuje nad tym, by dźwięki w grach komputerowych były precyzyjnie modyfikowane w zależności od przestrzeni, w jakiej znajdzie się wirtualny bohater.
"Nic nie widziałem, nic nie słyszałem"
Ludwik Krakowiak
Każda wersja Windows dysponuje pakietem plików graficznych i dźwiękowych, które mają urozmaicać codzienną pracę z systemem. W większości przypadków użytkownicy chcą jednak pracować w systemie spersonalizowanym, wyposażając go we własne dźwięki i grafiki.
Linuksowe samplowanie
Andrzej Kwaśniewski
Dostępna jest już nowa, oznaczona numerem 0.3.0, wersja programu Gungirl Sequencer. Jest to prosta aplikacja pozwalająca na składanie ścieżek dźwiękowych z sampli, przeznaczona raczej dla osób dopiero rozpoczynających swoją przygodę z tworzeniem muzyki.
Mikro-nowości Creative'a
Daniel Cieślak
Firma Creative Labs oficjalnie zaprezentowała nowy przenośny odtwarzacz plików audio - MuVo Micro. Urządzenie dostępne jest w trzech wersjach, różniących się pojemnością pamięci - 256 MB, 512 MB i 1 GB.
Benq szykuje konkurenta dla iPoda
Daniel Cieślak
Koncern Benq jeszcze w tym roku zamierza wprowadzić na rynek przenośny odtwarzacz plików audio, wyposażony we wbudowany twardy dysk oraz złącze, umożliwiające korzystanie z kart pamięci Secure Digital.
Debian Multimedia Distribution - Linux dla muzyków
Andrzej Kwaśniewski
Ukazała się nowa wersja wyjątkowej dystrybucji systemu Linux o nazwie Debian Multimedia Distribution (DeMuDi). Wyjątkowej, gdyż przeznaczonej głównie dla muzyków. Zdecydowana większość dostępnych w dystrybucji pakietów to oprogramowanie audio.
Sony wzbogaca serię cyfrowych walkmanów
Sebastian Górski
Przenośne odtwarzacze audio firmy Sony z wbudowanym twardym dyskiem, zyskują nowe oblicze dzięki drugiej odsłonie tych produktów, oznaczonej symbolem NW-HD2.
Multimedialny walkman Sony w Europie
Daniel Cieślak
Koncern zapowiedział wprowadzenie na europejski rynek przenośnego odtwarzacza plików audio Vaio Pocket VGF-AP1. Urządzenie dostępne będzie w dwóch wersjach - z dyskiem o pojemności 20 lub 40 GB.
Mowa wolnodostępna
Andrzej Kwaśniewski
Koncern IBM poinformował o planach udostępnienia dwóm grupom programistów związanych z ruchem open source kodu swojego oprogramowania do rozpoznawania mowy. Jest to część ogólnej strategii firmy, która liczy, że dzięki upowszechnieniu kodu zostanie przyspieszony rozwój aplikacji.
1
2
3
4
5
...
6
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »