Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
customer experience
Temat: customer experience
Udany debiut Allegro
CRM - sposób na dobre doświadczenia klienta
Klub CIO w Gdyni, 11 października 2018
Mariusz Mierzejewski
Pogranicze przyszłości Spotkanie poświęcone było zadaniom i projektom, które pozwalają firmom osiągać stabilnie tytułowe pogranicze przyszłości: mieć organizację przygotowana pod względem architektury, struktury, kompetencji, koncepcji rozwojowych - na to by sięgać po technologie dziś jeszcze pionierskie, innowacyjne, AI czy RPA. Spotykanie odbyło się w nowej gdyńskiej siedzibie Nordea, gospodarzem była, Monika Płocke, Head of Banking technology Change w Nordei, która przedstawiła cele swojej organizacji, także w kontekście walki o kompetencje i robotyzacji procesów. Organizacyjno-funkcjonalny podział Nordei, zacieranie granic krajowych i obszarowych widoczne wyraźnie "montowaniu" projektów, pozwala na bardzo szybkie zwiększanie siły technologicznej banku, która staje się wręcz najistotniejszą przewagą konkurencyjną. Wzrost znaczenia i siły IT (dziś podlegający Monice Płocke zespół to ponad 2 tys. osób) musi dokonywać się bardzo szybko, zarazem systematycznie. Najlepszy wstęp do dyskusji dało wystąpienie Grażyny Musiatowicz-Podbiał, laureatki ostatniego konkursu CIO Roku (Diament CIO 2017), która opowiedziała w jaki sposób jej dokonania w Nest Banku otwierały pole do wprowadzania rozwiązań należących właśnie do kategorii gorących, pionierskich trendów. Na czym polega upraszczanie architektury w taki sposób, aby stało się ono już nie tyle projektem, ile procesem. Bardzo interesująco przedstawia się szczególnie katalog mierzalnych, istotnych korzyści uzyskanych w projekcie a następnie procesie stałego upraszczania architektury. Partnerem spotkania był IPR Insights, którą reprezentował Janusz Krzyczkowski, szef firmy. Software Asset Management także jest elementem przygotowania organizacji do sięgania po innowacyjne rozwiązania, narzędziem i procesem doskonale nadającym się do czyszczenia przedpola - przekonywał. Jest też procesem, który pozwala zabezpieczać, monitorować stabilność, spójność decyzji architektonicznych, o elastycznym przyłączaniu i odłączaniu rozwiązań technologicznych pozwalających biznesowi na innowacyjność.
Customer Experience wsparty sztuczną inteligencją
Grzegorz Stech
Firma Oracle zaprezentowała najnowsze rozszerzenia pakietu Oracle Customer Experience (CX) Cloud Suite, które wspierają działające w sieci przedsiębiorstwa cyfrowe. Nowa platforma łączy sztuczną inteligencję, zaawansowaną analizę danych, innowacyjne funkcje wyszukiwania oraz narzędzia głosowe i wideo.
Klub CIO w Warszawie, 15 marca 2018
Mariusz Mierzejewski
IoT + AI = ? Internet rzeczy plus sztuczna inteligencja: Nowe zjawiska, szanse i zagrożenia Gartner prognozuje, że sztuczna inteligencji zacznie się łączyć z internetem rzeczy. Internet rzeczy to koncepcja, wedle której otaczające nas urządzenia (m.in. sprzęt AGD, RTV, oświetlenie, samochody) mogą pośrednio albo bezpośrednio gromadzić, przetwarzać lub wymieniać dane za pośrednictwem sieci komputerowej. Technologia ta wejdzie prawdopodobnie na kolejny szczebel rozwoju. Należy bowiem spodziewać się, że urządzenia zaczną samodzielnie komunikować się między sobą i pomagać w podejmowaniu decyzji. Na marcowym Klubie CIO zastanowiliśmy się nad korzyściami wynikającymi z wykorzystania nowych możliwości, ale też nad zagrożeniami kryjącymi się w nowych funkcjonalnościach.
Klub CIO w Warszawie, 28 lutego 2018
Mariusz Mierzejewski
Customer Experience. Cel główny transformacji cyfrowej. Być może najciekawszą perspektywę na cyfrową transformację reprezentują CMO, którzy za cel wszystkich zmian, wszystkich transformacji biznesu obierają Customer Experience. Ze strony CIO, mocno zaangażowanych w procesy biznesowe przychodzi propozycja, aby cyfryzacja służyła w takim razie także uspójnieniu i uwspólnieniu podejścia proklienckiego – rozszerzenia go na klientów wewnętrznych. Czy cyfryzacja może być wspólną platformą do definiowania i traktowania klientów wewnętrznych i zewnętrznych według jednego punktu odniesienia – efektów budowy jego pozytywnego doświadczenia z interakcji. Temat, który znalazł się w Agendzie CIO 2018 z rekomendacji Michała Paprockiego, CIO Roku 2017, przyniósł dużo świeżej i inspirującej dyskusji.
Walka o klienta ze sztandarem customer experience
Patryk Choroś, Bogumił Kamiński
Sukcesywnie przez lata we wszystkich branżach następuje coraz pełniejsze nasycenie rynku. Spójrzmy na polski rynek telefonii GSM - jest już tylko kilku klientów bez telefonu i istnieje stała grupa migrujących co roku abonentów. To o nich toczy się walka poprzez jak najlepsze strategie identyfikacji i zapobiegania odejściom. Sytuacja rynkowa powoduje konieczność poszukiwania nowych wartości dostarczanych klientom - nowych elementów pozwalających na wyróżnienie oferty, na zbudowanie przewagi.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »