Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CRM
Temat: CRM
Analityczny CRM z Infovide
Agnieszka Madej
InfoViDE wprowadziła do oferty system klasy CRM, który powstał w ramach oferowanego przez firmę programu doradczego Business Intelligence.
Analityczny CRM z Infovide
Agnieszka Madej
Oferowany przez spółkę program doradczy Business Intelligence uzupełnią nowe usługi wdrożeniowe z zakresu rozwiązań CRM.
DC SA dostarczy system CRM dla Crowley Data Poland
Agnieszka Madej
Na początku września br. firma Crowley Data Poland (CDP) zawarła umowę wdrożeniową z sopocka spółką DC SA Grupa Computer Plus. Przedmiotem umowy jest system do zarządzania kontaktami z klientami (CRM - Customer Relationship Management) o nazwie GoldMine Front Office.
DC SA dostarczy system CRM dla Crowley Data Poland
Agnieszka Madej
We wrześniu podpisana została umowa, na mocy której gdyńska spółka DC wdroży system CRM GoldMine Front Office we wszystkich oddziałach Crowley Data Poland .
Elektrim Megadex wdrożył system Insoft CRM
Agnieszka Madej
Spółka realizująca projekty inżynieryjne w obrębie energetyki, ochrony środowiska i dostawy obiektów przemysłowych we wrześniu zakończy wdrożenie u siebie systemu do zarządzania relacjami z klientami - Insoft CRM.
OSO w HP
Szymon Augustyniak
Oracle Sales Online (OSO) - jeden z elementów Oracle CRM - został zainstalowany w centrali globalnej sieci Hewlett-Packard. Po zakończeniu wdrożenia system będzie wspomagał pracę sprzedawców HP na całym świecie przy wykorzystaniu centralnej aplikacji i jednej bazy danych.
Siebel zaprezentuje nowy pakiet eCRM
Jarosław Ochab
Siebel Systems w październiku zaprezentuje nową platformę CRM, nazwaną roboczo Siebel 2001.
Siebel zaprezentuje nowy pakiet eCRM
Jarosław Ochab
Pod koniec roku producent wprowadzi na rynek oprogramowanie Siebel 2001. Pakiet ma zawierać wiele usprawnień w zakresie zarządzania przepływem pracy, możliwości integracji platformy z zewnętrznymi źródłami danych oraz udostępnić nowe narzędzia analityczne.
IDC: stały wzrost rynku CRM
Jarosław Ochab
Najnowsze badania International Data Corporation wykazują, że światowy rynek rozwiązań CRM do 2005 roku osiągnie wartość 14 mld USD.
CRM mało popularny
Agnieszka Madej
Z raportu przedstawionego przez firmę konsultingową Process4E wynika, że tylko 8% polskich przedsiębiorstw posiada lub wdraża systemy klasy CRM.
CDN XL w wersji 2.0
Jarosław Ochab
Krakowski CDN rozpoczyna sprzedaż nowej wersji oprogramowania CDN XL 2.0. Jest to zintegrowany system do zarządzania przedsiębiorstwem pracujący w technologii klient-serwer. Najowosza wersja wyposażon...
ATG wchodzi na polski rynek
Jarosław Ochab
Art Technology Group oferować będzie system Dynamo, służący do zarządzania relacjami z klientami oraz obsługi sprzedaży przez Internet. Partnerem firmy na polskim rynku zostanie AMG.net.
Poprzednia
strona
1
...
20
21
22
23
24
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »