Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise - Bezpieczeństwo i automatyzacja sieci
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
TechData - Usprawnij działanie krytycznych aplikacji
Equinix - Digital first
Poly - Skuteczna współpraca
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise - Bezpieczeństwo i automatyzacja sieci
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
TechData - Usprawnij działanie krytycznych aplikacji
Equinix - Digital first
Poly - Skuteczna współpraca
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CRM
Temat: CRM
IFS Applications w Elektrowni 'Bełchatów'
Agnieszka Madej, 07.12.2001
Piątego grudnia odbyło się oficjalne przekazanie do eksploatacji systemu wspomagania zarządzania IFS Applications w Elektrowni "Bełchatów" SA. Aplikacja będzie nadzorować i wspomagać w elektrowni dzia...
ERP i eCRM bezpieczniejsze w sieci
Juliusz Kornaszewski, 26.11.2001
BPSC zastosowało Froms 6i Listener Servlet w sieciowych wersjach swoich produktów. Rozwiązanie polepsza bezpieczeństwo i ułatwia administrację systemem Impuls BPSC i eCRM w wersjach internetowych.
Amdocs otwiera biuro w Polsce
Adam Jadczak, 19.11.2001
Szefem polskiego oddziału został Paweł Powada. Amdocs jest producentem systemów CRM, billingowych i zarządzania zamówieniami dla firm telekomunikacyjnych.
Infovide pomaga przy tworzeniu architektury CRM dla Grupy PZU
Agnieszka Madej, 05.11.2001
Firma podpisała kontrakt z towarzystwem ubezpieczeniowym PZU SA na stworzenie korporacyjnej architektury dla platformy CRM.
CRM dla TP SA
NetWorld OnLine, 02.11.2001
24 października TP SA podpisała z Sofrecom (firmą należącą do grupy France Telecom) list intencyjny dotyczący współpracy przy pilotowym wdrożeniu w TP SA systemu CRM.
Telekomunikacyjny CRM
Agnieszka Madej, 25.10.2001
TP SA zaimplementuje u siebie system zarządzania relacjami z klientem klasy CRM - PeopleSoft 8 CRM. Jego wdrożeniem zajmie się spółka Sofrecom we współpracy z PricewaterhouseCoopers Consulting i Prokom Software.
Great Plains Siebel Front Office
NetWorld OnLine, 25.10.2001
System Great Plains Siebel Front Office wykorzystuje Internet do automatyzacji sprzedaży i obsługi klienta, a także w pracy call center. Za jego pomocą przedsiębiorstwa mogą wprowadzać CRM.
CRM oferuje AMG.net
NetWorld OnLine, 09.10.2001
Firma AMG.net poinformowała o podpisaniu umów partnerskich z dostawcami oprogramowania, poszerzających ofertę AMG.net o rozwiązania CRM.
CRM Analityczny
NetWorld OnLine, 05.10.2001
W ramach rozwijania systemów Business Intelligence firma Infovide ma zamiar oferować CRM Analityczny (CRMA), wdrażany metodą adaptacyjną.
Nowa wersja recentCRM 1.6
NetWorld OnLine, 27.09.2001
Firma Connect Distribution poinformowała o wprowadzeniu najnowszej wersji pakietu recentCRM 1.6.
Analityczny CRM z Infovide
Agnieszka Madej, 26.09.2001
InfoViDE wprowadziła do oferty system klasy CRM, który powstał w ramach oferowanego przez firmę programu doradczego Business Intelligence.
Analityczny CRM z Infovide
Agnieszka Madej, 26.09.2001
Oferowany przez spółkę program doradczy Business Intelligence uzupełnią nowe usługi wdrożeniowe z zakresu rozwiązań CRM.
Poprzednia
strona
1
...
20
21
22
23
24
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »