Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CRM
Temat: CRM
Lepsza obsługa klientów w Novell Polska
Agnieszka Madej
W Novell Polska ukończone zostało wdrożenie aplikacji Simple-CRM przez spółkę Simple SA. Oprogramowanie zostało zintegrowane z systemem zarządzania informacją Novell GroupWise. Spółki nie podały czas...
MCX otworzy oddział w Londynie
Adam Jadczak
Warszawski MCX zamierza oferować w Europie Zachodniej swoje rozwiązania do budowy call center. Firma chce także oferować rozwiązania typu e-learning.
IFS Applications w Elektrowni 'Bełchatów'
Agnieszka Madej
Piątego grudnia odbyło się oficjalne przekazanie do eksploatacji systemu wspomagania zarządzania IFS Applications w Elektrowni "Bełchatów" SA. Aplikacja będzie nadzorować i wspomagać w elektrowni dzia...
ERP i eCRM bezpieczniejsze w sieci
Juliusz Kornaszewski
BPSC zastosowało Froms 6i Listener Servlet w sieciowych wersjach swoich produktów. Rozwiązanie polepsza bezpieczeństwo i ułatwia administrację systemem Impuls BPSC i eCRM w wersjach internetowych.
Amdocs otwiera biuro w Polsce
Adam Jadczak
Szefem polskiego oddziału został Paweł Powada. Amdocs jest producentem systemów CRM, billingowych i zarządzania zamówieniami dla firm telekomunikacyjnych.
Infovide pomaga przy tworzeniu architektury CRM dla Grupy PZU
Agnieszka Madej
Firma podpisała kontrakt z towarzystwem ubezpieczeniowym PZU SA na stworzenie korporacyjnej architektury dla platformy CRM.
CRM dla TP SA
NetWorld OnLine
24 października TP SA podpisała z Sofrecom (firmą należącą do grupy France Telecom) list intencyjny dotyczący współpracy przy pilotowym wdrożeniu w TP SA systemu CRM.
Telekomunikacyjny CRM
Agnieszka Madej
TP SA zaimplementuje u siebie system zarządzania relacjami z klientem klasy CRM - PeopleSoft 8 CRM. Jego wdrożeniem zajmie się spółka Sofrecom we współpracy z PricewaterhouseCoopers Consulting i Prokom Software.
Great Plains Siebel Front Office
NetWorld OnLine
System Great Plains Siebel Front Office wykorzystuje Internet do automatyzacji sprzedaży i obsługi klienta, a także w pracy call center. Za jego pomocą przedsiębiorstwa mogą wprowadzać CRM.
CRM oferuje AMG.net
NetWorld OnLine
Firma AMG.net poinformowała o podpisaniu umów partnerskich z dostawcami oprogramowania, poszerzających ofertę AMG.net o rozwiązania CRM.
CRM Analityczny
NetWorld OnLine
W ramach rozwijania systemów Business Intelligence firma Infovide ma zamiar oferować CRM Analityczny (CRMA), wdrażany metodą adaptacyjną.
Nowa wersja recentCRM 1.6
NetWorld OnLine
Firma Connect Distribution poinformowała o wprowadzeniu najnowszej wersji pakietu recentCRM 1.6.
Poprzednia
strona
1
...
20
21
22
23
24
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »