Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise - Bezpieczeństwo i automatyzacja sieci
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
TechData - Usprawnij działanie krytycznych aplikacji
Equinix - Digital first
Poly - Skuteczna współpraca
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise - Bezpieczeństwo i automatyzacja sieci
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
TechData - Usprawnij działanie krytycznych aplikacji
Equinix - Digital first
Poly - Skuteczna współpraca
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CRM
Temat: CRM
Nowość na rynku CRM
Daniel Cieślak, 13.03.2002
Firma Navo wprowadza na rynek Kontakt 2002 - system aktywnego wsparcia procesu obsługi klienta. Aplikacja łączy funkcje wspomagania obsługi klienta i sprzedaży, a także zarządzania dokumentami i przepływem pracy.
Ekspert CRM na Webie
Józef Muszyński, 12.03.2002
Firma doradcza Process4E uruchomiła serwis internetowy o tematyce CRM (Customer Relationship Management), dostępny nieodpłatnie pod adresem www.crmexpert.pl.
Microsoft CRM
Józef Muszyński, 08.03.2002
Microsoft zamierza udostępnić w IV kw. br. pierwszą usługę .Net, o nazwie Microsoft Customer Relationship Management.
CRM w Comp SA
Józef Muszyński, 07.03.2002
Firma M2 NET wdrożyła system gromadzenia i zarządzania informacjami rynkowymi Market w firmie Comp SA.
eCRM w BRE
Szymon Augustyniak, 04.03.2002
System wdrażany przez AMG.net będzie obsługiwał bankowość detaliczną w BRE - mBank, Izzybank, Multibank oraz użytkowników portalu Multiport.
QuickStart dla iBaan for CRM
Józef Muszyński, 01.03.2002
Firma Baan udostępniła usługę konsultacyjną QuickStart w ramach rozwiązania iBaan for CRM, pozwalającą na obniżenie kosztów przez szybkie wdrożenie aplikacji do zarządzania sprzedażą iBaan SalesPlus. Oferowany pakiet obejmuje oprogramowanie iBaan SalesPlus 4.2, instalację oraz szkolenie.
CRM Microsoftu dla uboższych
Agnieszka Madej, 28.02.2002
W czwartym kwartale tego roku Microsoft zadebiutuje na rynku rozwiązań CRM. Ambicją producenta nie jest jednak konkurowanie z gigantami tego segmentu. Produkt o nazwie Microsoft CRM przeznaczony będzie dla małych i średnich przedsiębiorstw.
IBM i Avaya integrują narzędzia CRM
Józef Muszyński, 26.02.2002
IBM i Avaya mają współpracować przy integrowaniu technologii CRM Avaya z oprogramowaniem pośredniczącym i serwerami IBM.
Comp SA korzysta z systemu M2 CRM
Agnieszka Madej, 22.02.2002
Warszawska spółka M2 NET zakończyła wdrożenie autorskiego systemu do zarządzana kontaktami z klientami "Market" w Comp SA. Aplikacja zbudowana została z wykorzystaniem platformy Lotus Domino/Notes.
Nowe wersje systemów CRM
Józef Muszyński, 06.02.2002
Firma Connect Distribution wprowadziła na rynek polski dwie nowe wersje systemów CRM - GoldMine 5.7 i recentCRM 1.7.
Unowocześniony CRM
Juliusz Kornaszewski, 25.01.2002
Firma Connect Distribution wprowadziła na rynek nowe wersje dwóch systemów klasy CRM - GoldMine 5.7 oraz recentCRM 1.7.
iBAAN for CRM
Józef Muszyński, 25.01.2002
Firma Baan, dostawca rozwiązań wspomagających współpracę na płaszczyźnie B2B, poinformowała o nowym pakiecie iBaan for CRM, będącym zestawem rozwiązań wspomagających zarządzanie kontaktami z klientem, opartym na oprogramowaniu i wiedzy biznesowej.
Poprzednia
strona
1
...
18
19
20
21
22
...
24
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »