Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CRM
Temat: CRM
CRM od matematyków
Juliusz Kornaszewski
Firma Robobat, znana do tej pory głównie z programów przeznaczonych dla inżynierów budownictwa, postanowiła wprowadzić na rynek oprogramowanie CRM dla małych przedsiębiorstw. Program powstał we współpracy z Biurem Matematyki Stosowanej w Krakowie.
eCRM w BRE Bank
Józef Muszyński
Firma AMG.net zakończyła pierwszą fazę wdrożenia systemu eCRM, opartego na platformie ATG Dynamo Customer Management Suite, dla bankowości detalicznej BRE Banku.
Nowość na rynku CRM
Daniel Cieślak
Firma Navo wprowadza na rynek Kontakt 2002 - system aktywnego wsparcia procesu obsługi klienta. Aplikacja łączy funkcje wspomagania obsługi klienta i sprzedaży, a także zarządzania dokumentami i przepływem pracy.
Ekspert CRM na Webie
Józef Muszyński
Firma doradcza Process4E uruchomiła serwis internetowy o tematyce CRM (Customer Relationship Management), dostępny nieodpłatnie pod adresem www.crmexpert.pl.
Microsoft CRM
Józef Muszyński
Microsoft zamierza udostępnić w IV kw. br. pierwszą usługę .Net, o nazwie Microsoft Customer Relationship Management.
CRM w Comp SA
Józef Muszyński
Firma M2 NET wdrożyła system gromadzenia i zarządzania informacjami rynkowymi Market w firmie Comp SA.
eCRM w BRE
Szymon Augustyniak
System wdrażany przez AMG.net będzie obsługiwał bankowość detaliczną w BRE - mBank, Izzybank, Multibank oraz użytkowników portalu Multiport.
QuickStart dla iBaan for CRM
Józef Muszyński
Firma Baan udostępniła usługę konsultacyjną QuickStart w ramach rozwiązania iBaan for CRM, pozwalającą na obniżenie kosztów przez szybkie wdrożenie aplikacji do zarządzania sprzedażą iBaan SalesPlus. Oferowany pakiet obejmuje oprogramowanie iBaan SalesPlus 4.2, instalację oraz szkolenie.
CRM Microsoftu dla uboższych
Agnieszka Madej
W czwartym kwartale tego roku Microsoft zadebiutuje na rynku rozwiązań CRM. Ambicją producenta nie jest jednak konkurowanie z gigantami tego segmentu. Produkt o nazwie Microsoft CRM przeznaczony będzie dla małych i średnich przedsiębiorstw.
IBM i Avaya integrują narzędzia CRM
Józef Muszyński
IBM i Avaya mają współpracować przy integrowaniu technologii CRM Avaya z oprogramowaniem pośredniczącym i serwerami IBM.
Comp SA korzysta z systemu M2 CRM
Agnieszka Madej
Warszawska spółka M2 NET zakończyła wdrożenie autorskiego systemu do zarządzana kontaktami z klientami "Market" w Comp SA. Aplikacja zbudowana została z wykorzystaniem platformy Lotus Domino/Notes.
Nowe wersje systemów CRM
Józef Muszyński
Firma Connect Distribution wprowadziła na rynek polski dwie nowe wersje systemów CRM - GoldMine 5.7 i recentCRM 1.7.
Poprzednia
strona
1
...
18
19
20
21
22
...
24
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »