Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CRM
Temat: CRM
CRM z TDC Internet
Jarosław Ochab
Firma udostępniła w modelu ASP autorskie oprogramowanie CRM. Internetowy system Prospero, działający na platformie Lotus Domino, przeznaczony jest głównie dla przedsiębiorstw handlowych o rozproszonej strukturze.
Crowley ma CRM
Szymon Augustyniak
Operator uruchomił system CRM wdrożony przez spółkę DC SA. Crowley Data Poland wybrała oprogramowanie GoldMine angielskiej firmy FrontRange Solutions.
Rynek usług CRM
Józef Muszyński
IDC szacuje, że obroty na rynku usług CRM w 2006 r. wyniosą 45,5 mld USD.
Scala w hotelarstwie
Jarosław Ochab
Scala Polska to dostawca systemu wspomagającego zarządzanie dla kolejnego hotelu międzynarodowej sieci Radisson SAS
CRM w ofercie MacroSoftu
Józef Muszyński
Spółka MacroSoft podpisała z kanadyjską firmą Cognicase porozumienie dotyczące rozszerzenia swojej oferty o system klasy CRM - Maximizer Enterprise for Notes.
Zintegrowane rozwiązania Genesys i SAP dla mySAP CRM
Adam Urbanek
Genesys Telecommunications Laboratories, spółka firmy Alcatel, opracowała adapter Gplus dla systemu mySAP do zarządzania relacjami z klientem, zapewniający użytkownikom tego systemu jednolity, multimedialny pulpit agenta.
Netia wprowadza zintegrowany CRM
Adam Urbanek
Netia jako jeden z pierwszych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce uruchomiła wersję oprogramowania CORE (Cost and Revenue), będącą zintegrowanym systemem typu CRM (Customer Relationship Management).
GPLus dla SAP CRM
Jarosław Ochab
Genesys Telecommunications Laboratories, spółka zależna Alcatela, udostępniła adapter GPLus, umożliwiający integrację pakietu contact center Genesys Suite 6 z systemem SAP CRM.
TP SA wybrała dostawcę systemu CRM
Jarosław Ochab
Sofrecom Polska - spółka zależna France Telecom i PricewaterhouseCoopers Polska będą realizować pierwszą fazę wdrożenia systemu CRM dla Telekomunikacji Polskiej SA. Wdrażana platforma oparta będzie na oprogramowaniu PeopleSoft. Wartość kontraktu wynosi 67 mln zł.
MacroSoft ma nowy CRM
Jarosław Ochab
Spółka zawarła umowę z kanadyjską firmą Cognicase dotyczącą sprzedaży opartego na Lotus Notes systemu CRM Maximizer Enterprise. Będzie to pierwszy nieautorski produkt w ofercie MacroSoftu.
CRM w ofercie MacroSoft
Juliusz Kornaszewski
Spółka MacroSoft podpisała umowę z kanadyjską firmą Cognicase. Porozumienie dotyczy rozszerzenia oferty o system klasy CRM – Maximizer Enterprise for Notes. Kanadyjski CRM przeznaczony jest dla przedsiębiorstw średniej wielkości.
Wspólne contact center oraz CRM - IBM i Genesys
Józef Muszyński
IBM i Genesys Telecommunications Laboratories, spółka będąca własnością Alcatela, ogłosiły sojusz, którego celem jest dostarczanie wspólnych rozwiązań typu contact center oraz CRM dla sektora telekomunikacyjnego oraz finansowego z możliwością rozszerzenia oferty na inne działy przemysłu.
Poprzednia
strona
1
...
17
18
19
20
21
...
24
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »