Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
contact center
Temat: contact center
Bank Pocztowy uruchomił nowe centrum wielokanałowej obsługi klientów
Piotr Waszczuk
Nowe centrum opiera się na rozwiązaniach firmy Altar. Obsługiwane są m.in. kontakty telefoniczne, wiadomości tekstowe, a także internetowy czat i poczta elektroniczna. Uruchomione rozwiązanie obsługuje 120 stanowisk agenckich. Architektura systemu umożliwia jednak łatwą rozbudowę o kolejne stanowiska lub lokalizacje.
Kierunki rozwoju systemów telekomunikacyjnych na Avaya Forum 2012
Wiesław Pawłowicz
Dominującymi tematami warszawskiej konferencji Avaya Forum 2012 były prezentacja zalet i możliwości ujednoliconych systemów komunikacji oraz rosnąca rola mediów społecznościowych i technologii mobilnych w systemach typu contact center.
CIC 4.0 w polskiej wersji
NetWorld OnLine
Interactive Intelligence wprowadziła na rynek polską wersję językową oprogramowania do obsługi ujednoliconej komunikacji IP - CIC 4.0 (Customer Interaction Center).
Proama wykorzystuje system contact center SAP Business Communications Management
Andrzej Maciejewski
SAP BCM w Proama usprawnia pracę doradców i proces obsługi klienta, służy do zarządzania połączeniami telefonicznymi i zadaniami.
Interactive Intelligence: nowa wersja Customer Interaction Center
NetWorld OnLine
Nowa wersja platformy komunikacji IP umożliwia analizę mowy w czasie rzeczywistym, dostęp przez portal webowy, większą skalowalność oraz model wdrożenia w prywatnej chmurze.
BRE Bank i Idea Bank z nowym systemem contact center
Andrzej Maciejewski
BRE Bank wdrożył system CIC od Interactive Intelligence, Idea Bank - Avaya Contact Center.
Alcatel-Lucent: komunikacja multimedialna i narzędzia biznesowe do serwisów społecznościowych
Stefan Kaczmarek
W pierwszych dniach kwietnia Alcatel-Lucent Enterprise rozpoczął w Barcelonie "Dynamic Tour" - globalny cykl spotkań dla klientów i partnerów. Wśród najważniejszych nowości zaprezentowano OpenTouch - platformę do komunikacji multimedialnej oraz narzędzia biznesowe wykorzystujące aktywność użytkowników w mediach społecznościowych.
IGroup: zmiany w zarządach platformy CC
Andrzej Maciejewski
Call Center Poland, ContactPoint i Call Connect, spółki zależne Internet Group, mają nowych prezesów.
Unima 2000: partnerstwo z VocalCom
Andrzej Maciejewski
Unima 2000 podpisała wyłączną umowę partnerską z VocalCom, francuskim producentem systemów contact center.
Contact Center: komputery dla szkół i organizacji społecznych
Andrzej Maciejewski
Oddział Contact Center w Rawie Mazowieckiej przekazał 100 zestawów komputerowych dla uczniów i podopiecznych organizacji społecznych działających na terenie miasta.
Invest-Bank: contact center CRM od Comarchu
Andrzej Maciejewski
Invest-Bank wdroży system Comarch CRM Contact Center, który będzie współpracował z rozwiązaniami Call Center firmy Avaya.
Raport o call i contact centers w Polsce
Janusz Chustecki
Genesys (spółka należąca do Alcatel-Lucent) opracowała raport o nazwie Genesys Consumer Survey 2007, w którym stwierdza, że systemy call i contact centers pracujące w Polsce nie spełniają w pełni oczekiwań użytkowników.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
...
7
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »