Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
ERP w chmurze
Nowa definicja bezpieczeństwa
IBM BUSINESS AUTOMATION WORKFLOW
Cloudera Data Platform - hybrydowa platforma danych
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
TD Synnex - Space For Balance
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
ERP w chmurze
Nowa definicja bezpieczeństwa
IBM BUSINESS AUTOMATION WORKFLOW
Cloudera Data Platform - hybrydowa platforma danych
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
TD Synnex - Space For Balance
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
call center
Temat: call center
Portal głosowy Ery
Adam Urbanek, 14.02.2003
Od 30 stycznia Polska Telefonia Cyfrowa udostępniła klientom swojej sieci Era możliwość korzystania z głosowych serwisów informacyjnych w usłudze „Serwisy na Głos”.
Call center za 100 tysięcy
Jarosław Ochab, 05.12.2002
Genesys Telecommunications i Wind Telecom wprowadzają do oferty rozwiązania call/contact center dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Łatwiej do Stolicy
Jarosław Ochab, 02.12.2002
Messenger Service Stolica SA uruchomiła nowoczesne call center. Firma kurierska wkrótce wdroży system specjalnych kodów PIN, dzięki którym będą rozpoznawane zgłoszenia najważniejszych klientów firmy.
Więcej call centers
Szymon Augustyniak, 28.10.2002
Według danych Datamonitor, już 1,2% osób zatrudnionych w Europie pracuje w call centers.
Avaya Multimedia Contact Center
Józef Muszyński, 24.10.2002
Firma Avaya udostępniła nowe oprogramowanie do zarządzania obsługą klienta - Multimedia Contact Center.
Call center do obsługi obywatela
NetWorld OnLine, 23.10.2002
Oracle Polska wraz z firmami Andra i Avaya Poland podpisały 15 października umowę, której celem jest zaoferowanie kompleksowego rozwiązania teleinformatycznej obsługi ośrodków call center dla małych i średnich firm.
Wspólna oferta dla call center
Krzysztof Kozerski, 18.10.2002
Oracle Polska podpisał umowę z firmami Andra i Avaya Poland dotyczącą wprowadzenia na rynek rozwiązania do informatycznej obsługi call center dla małych i średnich firm.
Głosowy portal Genesysa
Jarosław Ochab, 25.09.2002
Genesys Telecommunications wprowadził do oferty platformę Voice Portal umożliwiającą firmom tworzenie samoobsługowych serwisów głosowych. W pełni programowe rozwiązanie jest oparte na technologii spółki Telera przejętej w tym roku przez Alcatela.
Era buduje nowe call centre
Jarosław Ochab, 18.09.2002
Operator rozpoczął w Łodzi budowę call centre, które będzie obsługiwać wszystkich klientów sieci Era i wspomoże pracę działającego od sześciu lat biura obsługi abonentów w Warszawie.
G6 dla centrów obsługi klienta
Józef Muszyński, 19.08.2002
Genesys Telecommunications Laboratories wprowadziła wersję 6.5 rozwiązania Genesys Suite (G6), przeznaczonego do zarządzania pracą call/contact centers.
Nowe call center Plus GSM
Adam Urbanek, 16.08.2002
1 października 2002 r. Polkomtel SA - operator sieci Plus GSM - uruchomi w Łodzi pierwsze zlokalizowane poza Warszawą Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta (call center).
Multimedialne telecentrum OmniTouch IP
Adam Urbanek, 26.07.2002
Nowe rozwiązanie centrum komunikacyjnego typu call center, opartego na środowisku IP, zaproponowała firma Alcatel. Multimedialne telecentrum OmniTouch IP - przeznaczone dla średniej wielkości firm - umożliwia integrację z aplikacjami CRM działającymi w środowisku e-biznesowym.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »