Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
call center
Temat: call center
Certyfikat dla Genesys Gplus Adapter
Adam Urbanek
Zależna od Alcatela spółka Genesys Telecommunications Laboratories, otrzymała certyfikat od mySAP CRM na wdrażanie aplikacji Gplus Adapter w centrach usługowych Call Center.
Call center dla małych i średnich firm z 3Com
Tomasz Janoś
Firma 3Com poinformowała o nawiązaniu współpracy z firmą EasyRun. Zgodnie z podpisana umową 3Com wykorzystuje oprogramowanie contact center EPICLite firmy EasyRun w rozwiązaniach telefonii sieciowej 3Com NBX.
Call center w dystrybucji IT
Adam Urbanek
Veracomp stał się pierwszym dystrybutorem w Polsce, który uruchomił ogólnopolskie centrum obsługi telefonicznej Call Center, w celu zapewnienia informatycznej pomocy technicznej on-line swym partnerom, już na etapie przygotowywania projektów IT.
TP SA bliżej nowego CRM-u
Jarosław Ochab
Spółka NextiraOne zakończyła kolejny etap budowy systemu contact center w TP S.A, tworzonego na potrzeby nowej platformy CRM operatora.
Nowe Call Center z firmy Wind Telecom
Adam Urbanek
1 sierpnia br. producent i integrator systemów komunikacyjnych Wind Telecom SA podpisał umowę na wdrożenie rozwiązania Call Center na platformie Contactis w firmie TeleNet Polska, skupiającej grupę niezależnych operatorów telekomunikacyjnych.
Webtela call/contact center
Michał Sewera
Firma Webtel, która m.in. jest dostawcą technologii dla Call Center Poland oraz ContactPoint, oferuje zintegrowaną platformę dla rozwiązań typu Call/Contact Centers (produkty z rodziny Unicall).
Więcej contact centers w Polsce
Adam Urbanek
Według prognoz Genesys i Datamonitor do roku 2007 liczba contact centers w Polsce wzrośnie o 50% w odniesieniu do stanu obecnego. Polska znajdzie się wtedy na trzecim miejscu spośród krajów europejskich i Bliskiego Wschodu, pod względem przyrostu zapotrzebowania na technologie i usługi związane z contact center.
CRM dla Telekomunikacji Polskiej
Michał Sewera
NextiraOne stworzyła dla Telekomunikacji Polskiej system Contact Center, który został zainstalowany w 35 lokalizacjach. Dzięki nowemu systemowi około 3400 konsultantów może obsługiwać klientów równocześnie na jednej zmianie.
Qumak-Sekom włączy do oferty systemy rozpoznawania mowy
Jarosław Ochab
Firma wprowadza do sprzedaży system rozpoznawania mowy ScanSoft. Uzupełni on ofertę spółki w zakresie rozwiązań call/contact center.
Krucho z obsługą przez e-mail
Szymon Augustyniak
Według raportu przedstawionego przez Jupiter Research, tylko nieco ponad połowa (56%) petentów działów obsługi klienta było usatysfakcjonowanych (lub bardzo usatysfakcjonowanych) z pomocy uzyskanej pocztą elektroniczną.
Więcej chętnych na call center
Computerworld
W Polsce działa już ok. 200 dużych firmowych systemów telefonicznej obsługi klientów (dla 200 lub większej liczby agentów) i kilka tysięcy małych instalacji, często wykorzystujących tylko podstawowe funkcje. Najwięcej systemów call center zainstalowano w bankach.
Genesys Voice Portal
Adam Urbanek
Należąca do koncernu Alcatel, spółka Genesys Telecommunication Laboratories wprowadziła rozbudowaną wersję portalu głosowego Genesys Voice Portal.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »