Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
branża internetowa
Temat: branża internetowa
Amerykański inwestor poszukuje nowych talentów w polskim e-biznesie
Największa porażka 2004 roku
Pierwsze półrocze w polskiej e-branży: powyżej oczekiwań!
Anna Meller
Rynek internetowy nabrał rozpędu: szacuje się, że minione półrocze przyniosło 50% wzrost w wydatkach na e-reklamę. Sieć jest postrzegana przez reklamodawców jako skuteczne medium promocyjne, rośnie liczba użytkowników, mamy wiarygodne badania witryn, ubiegłe dwa kwartały były najlepsze w porównaniu z ubiegłymi latami - mówią przedstawiciele branży internetowej i telekomunikacyjnej w przygotowanym przez Internet Standard podsumowaniu "Kondycja e-branży w I półroczu 2004 roku".
Nasz rząd nie stymuluje rozwoju Internetu
Anna Meller
Interactive Advertising Bureau przygotowuje się do zakrojonych na szeroką skalę działań na rzecz zaktywizowania rynku interaktywnego w Polsce. W wywiadzie dla Internet Standard Dominik Kaznowski, wiceprezes IAB Polska zdradza plany stowarzyszenia, jednocześnie wskazując najsłabsze punkty działań rządowych w naszym kraju i prognozy rynkowe na najbliższy rok.
USA: Zaczyna się druga dobra passa dotcomowa?
Anna Meller
Zwiększył się udział reklamy internetowej w całym rynku reklamowym w Stanach Zjednoczonych. Zwłaszcza drugi kwartał okazał się dla branży internetowej wyjątkowo przychylny – wskazują wyniki raportu opracowanego przez IAB oraz dział Monitor-Plus firmy Nielsen Media Research. Amerykanie zapowiadają nadejście drugiego dotcomowego boomu.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »