Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
BPO
Temat: BPO
Sygnity: (wreszcie) koniec restrukturyzacji?
Andrzej Maciejewski
Norbert Biedrzycki, prezes Sygnity ogłasza koniec nieustającej od kilku lat restrukturyzacji. Spółkę czekają - wedle jego słów - zmiany ewolucyjne, dostosowane do wymagań rynku.
Roku 2011 ma być przełomowy dla outsourcingu usług biznesowych w Polsce
Adam Jadczak
Aż 500 mln USD wart jest rynek informatycznych usług BPO w Polsce, Czechach, na Słowacji i Węgrzech, czego 50% przypada na nasz kraj. W tym roku ma wzrosnąć o 13%.
Zarządzanie: innowacja wymaga zmian procesów
Piotr Waszczuk
Wzrastające koszty zasobów biznesowych zmuszają firmy do optymalizacji wykorzystania posiadanych środków. Lepsze wykorzystanie zasobów bezpośrednio przekłada się na zwiększenie przewagi konkurencyjnej nad innymi przedsiębiorstwami. Jednak w przypadku wielu, zwłaszcza dojrzałych organizacji podniesienie efektywności jest możliwe tylko dzięki optymalizacji procesów biznesowych. Służą temu narzędzia BPM, o których dyskutowano podczas tegorocznej konferencji ARIS ProcessWorld. Okazją do dalszej dyskusji będzie m.in. zaplanowana na październik br. polska konferencja - ARIS ProcessDay.
Nowoczesne centrum kontaktowe we Wrocławiu
Adam Urbanek
Avaya Poland wkrótce zainstaluje we Wrocławiu jedno z najnowocześniejszych w Europie Wschodniej telecentrum kontaktowe contact center oparte na technologii IP. Kompletny system telecentrum, uruchomiony na podstawie kontraktu zawartego z Central Europe BPO, będzie obsługiwał klientów z Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii oraz USA.
Poprzednia
strona
1
2
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »