Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
beacony
Temat: beacony
Beacony pomogą w leczeniu
Maleńki nadajnik do wielkich zadań - czyli świat znaczony beaconami
Buty z analitycznym przytupem
Władysław Kasicki
Dzięki wdrożeniu nowoczesnej analityki wykorzystującej beacony Gino Rossi zaobserwowało 350-proc. wzrost grupy lojalnych klientów w ciągu 16 miesięcy.
Beacony i mikrolokalizacja
Antoni Steliński
Miniaturowe urządzenia pracujące w technologii Bluetooth pozwalają z dużą dokładnością lokalizować użytkowników aplikacji mobilnych i przekazać im odpowiedni komunikat. Polska staje się liderem w produkcji i wykorzystaniu beaconów. Odważnie inwestują w nie sieci handlowe, muzea, spółki miejskie.
Mikrolokalizacja podbija Polskę
Piotr Pietruszyński
Wśród czołowych dostawców technologii mikrolokalizacji widać silną reprezentację znad Wisły. Polskie startupy, takie jak Estimote, Infinity czy Kontakt.io, a także duże korporacje, jak Comarch - inwestują wiele pracy i nakładów w beacony oraz towarzyszące im ekosystemy aplikacji, już teraz zdobywając mocną pozycję w tym segmencie IT na rozwiniętych, zachodnich rynkach.
Gino Rossi: beacony pomagają sprzedać więcej butów
Władysław Kasicki
Dlaczego nie każdy dostanie w salonie Gino Rossi personalizowaną wiadomość, o wierze i dowodach na skuteczność spójnego, pragmatycznego cyfrowego podejścia w sektorze detalicznym mówią Wojciech Chochołowicz, CMO w Gino Rossi oraz Jarosław Królewski, dyrektor zarządzający/CEO HG Intelligence S.A.
Kupujący z beaconami
Dorota Bogucka
Centrum outlet FACTORY Poznań wspólnie z firmą Qupony wykorzystuje cyfrową technologię beaconów do promocji swoich salonów modowych.
Środowy Przegląd Prasy
Andrzej Penkalla
Windows 8.1 goni Windowsa 7… Na modularną Javę musimy jeszcze poczekać… E-commerce liczy na starszych internautów… Google chce przejąć firmę produkującą rakiety… W Google Maps zaplanujesz podróż pociągiem Intercity… Beacony coraz śmielej wkraczają do polskich sklepów… Facebook tworzy miejsca pracy i pobudza gospodarkę…
Czwartkowy Przegląd Prasy
Andrzej Penkalla
Chromebooki zyskają dostęp do wirtualnych pulpitów... NetIQ proponuje lepszą ochronę serwerów... Polska daleko za liderami Europejskiej Agendy Cyfrowej... Sektor publiczny coraz lepszym klientem firm IT... Hakerzy częściej atakują norweskie firmy... Nowy, duuuży iPad... Beacony zmienią nasze miasta...
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »