Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Artur Banach
Temat: Artur Banach
Zachodni giganci nie zagrożą polskim spółkom
Anna Meller
Rynek reklamy online wzrasta o ok. 60-70%, a sam sektor reklamy wyszukiwarkowej notuje jeszcze większą dynamikę wzrostu. W 2005 roku całość wyszukiwarki powinny stanowić 10% całości e-wydatków promocyjnych w sieci. W 2006 roku spodziewać się możemy wejścia nowych graczy na polski rynek oraz odważniejszych debiutów polskich spółek na giełdzie - mówi w podsumowaniu roku Artur Banach, prezes NetSprint.pl.
Polska wyszukiwarka planuje zagraniczną ekspansję
Anna Meller
Po uruchomieniu swoich usług na Litwie, firma NetSprint – polski dostawca mechanizmów wyszukiwawczych, zamierza pobić kolejne rynki europejskie. O tym, jak przebiegało wdrożenie wyszukiwarki u wschodniego sąsiada oraz o tym, z jakimi problemami boryka się obecnie każda firma świadcząca tego typu usługi opowiada w wywiadzie dla Internet Standard Artur Banach, prezes firmy NetSprint.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »