Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Centrum tematyczne
AI (Artificial Intelligence)
AI (Artificial Intelligence)
Opera uruchomiła funkcje AI w swojej przeglądarce sieciowej
Daniel Olszewski
Opera podąża śladami Microsoft Edge. Przeglądarka otrzymała funkcje związane z AI.
Microsoft integruje Bing z generatorem obrazów DALL-E
Daniel Olszewski
Microsoft dalej inwestuje w sztuczną inteligencję. Generator obrazów DALL-E trafia do wyszukiwarki Bing.
Canva dodała narzędzia projektowe oparte na AI do swojego Visual Worksuite
Charlotte Trueman
Od dziś w pakiecie oprogramowania do komunikacji wizualnej Canva dostępnych jest szereg nowych narzędzi, których celem jest usprawnienie procesu projektowania dzięki sztucznej inteligencji oraz scentralizowanym hubom tworzenia treści.
Google udostępnia publicznie chatbota Bard, konkurencję dla ChatGPT
Computerworld
Wyścig o prymat w zakresie powszechnie dostępnej AI przybiera na sile. Google właśnie otworzył dostęp do Barda, który jest konkurencją wobec ChatGPT OpenAI i Microsoftu.
Praca w IT – konieczna jest elastyczność
Computerworld
Umiejętności technologiczne dezaktualizują się średnio po 2,5 roku, dlatego kluczowa staje się elastyczność pracowników – wynika z raportu Tech Trends 2023 przygotowanego przez firmę Deloitte.
ChatGPT trafia na zegarki Apple Watch
Daniel Olszewski
Posiadacze zegarków Apple mogą skorzystać z ChatGPT wprost ze swojego nadgarstka.
Rewolucja AI w pracy. Microsoft zaprezentował Copilot
Anna Ładan
Microsoft 365 Copilot to holistyczne rozwiązanie łączące duże modele językowe z danymi biznesowymi w celu bezprecedensowego wsparcia produktywności. Obejmuje wszystkie aplikacje, dokumenty i konwersacje prowadzone z użyciem platformy Microsoft 365.
WhatsApp z nową funkcją zarezerwowaną dla smartfonów iPhone
Daniel Olszewski
Posiadacze iPhone'ów korzystający z WhatsAppa mogą skorzystać z funkcji odczytywania tekstu ze zdjęć.
Chat GPT-4 trafia do LinkedIn
Daniel Olszewski
Biznesowy portal społecznościowy Microsoftu otrzymał nowe funkcje związane ze sztuczną inteligencją.
Triumfalny pochód AI trwa
Janusz Chustecki
Google ogłosiło wczoraj, że udostępnia swoim użytkownikom j wersje zapoznawcze kilku nowych funkcji sztucznej inteligencji. W ocenie obserwatorów szczególnie interesująca jest ta wprowadzona do Google Workspace.
Premiera GPT-4
Janusz Chustecki
Firma OpenAI zaprezentowała w tym tygodniu nowy model sztucznej inteligencji zdolny przetwarzać zarówno tekst, jak i grafikę - GPT-4. W opinii analityków jest to swego rodzaju kamień milowy wyznaczający kierunek rozwoju technologii głębokiego uczenia.
Nowa usługa chmurowa do korzystania z botów AI
Janusz Chustecki
Deweloperzy mogą już integrować w prosty sposób swoje aplikacje z oprogramowaniem ChatGPT, korzystając z opracowanej i udostępnionej im przez Microsoft w ostatnim czasie usługi Azure OpenAI Service.
General Motors planuje zastąpić instrukcje obsługi ChatemGPT
Daniel Olszewski
Amerykański gigant motoryzacyjny zamierza wyeliminować klasyczne instrukcje obsługi na rzecz sztucznej inteligencji.
DuckDuckGo: kolejna znana przeglądarka, której pracę wspomaga bot AI
Janusz Chustecki
Wygląda na to, że już wkrótce jakąkolwiek szansę na to, aby odegrać na rynku IT znaczącą rolę, będą mieć tylko przeglądarki wspomagane przez bota AI. Pewnie dlatego twórcy kolejnego znanego narzędzia tego typu wprowadzili do niego również to właśnie rozwiązanie. Chodzi o DuckDuckGo.
ChatGPT zmierza do komunikatora Slack
Daniel Olszewski
Popularny w małych i średnich firmach komunikator otrzyma wkrótce pełna integrację ze sztuczną inteligencją. Co się zmieni?
AI wspomoże Microsoft w zmianach interfejsu Windowsa 11
Daniel Olszewski
Microsoft wykorzysta sztuczną inteligencję, aby dopracować interfejs użytkownika systemu operacyjnego Windows 11.
AI zmieni świat IT
Wanda Żółcińska
Technologia jest katalizatorem pozytywnych zmian społecznych i ekonomicznych. Wykorzystanie sztucznej inteligencji, nowoczesne podejście do zarządzania danymi i możliwości, które niesie ze sobą podejście hybrydowe pomogą przyspieszyć rozwój nawet w trudnych czasach – rozmawiamy z Davidem Stokesem, General Manager, Partner Ecosystem - Europe, Middle East & Africa, IBM.
AI pomaga wykrywać raka piersi
Janusz Chustecki
Sztuczna inteligencja znajduje zastosowanie w kolejnych obszarach, w tym w medycynie. Ostatnie badania pokazują, że jest ona w stanie wykryć raka piersi (analizując szczegółowo wyniki mammografii) dużo wcześniej, niż może to zrobić nawet najbardziej doświadczony radiolog.
Poprzednia
strona
1
...
18
19
20
21
22
...
43
Następna
strona
Redakcja poleca
Samsung Galaxy S23 coraz bliżej sztucznej inteligencji
Daniel Olszewski
Model językowy Grok zostanie wkrótce zaktualizowany do wersji 1.5
Janusz Chustecki
Nadchodzi GPT-5
Janusz Chustecki
Powody dla których 16 GB RAMu powinno być standardem
Daniel Olszewski
Biblioteka IT
Digital Workspace VMware - Przewodnik wraz z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania
W dzisiejszych czasach coraz powszechniejszym modelem pracy stała się praca na odległość. W tej sytuacji należy sobie zadać pytanie w jaki sposób pracodawca powinien zapewnić swoim pracownikom bezpieczne stanowisko pracy z dostępem do wszystkich niezbędnych zasobów firmy. Mając na uwadze przyszłość, przedsiębiorstwa będą nieustannie rozwijać model pracy na odległość. Już teraz firmy przechodzą od zwykłego wspierania pracy zdalnej do modelu prawdziwie rozproszonych organizacji, pracujących z dowolnego miejsca. Cyfrowa przestrzeń robocza powinna umożliwiać pracownikom wydajną pracę z dowolnego miejsca, przy użyciu dowolnego urządzenia, aby zapewnić bezpieczny dostęp do potrzebnych aplikacji. Stworzenie odpowiedniej infrastruktury nie tylko zapewnia im możliwość wykonywania pracy, ale daje swobodę i zwiększa efektywność wykonywanych działań oraz wprowadza zupełnie nowy sposób i spojrzenie naprowadzenie działalności. Co należy wziąć pod uwagę, aby zapewnić produktywną i bezpieczną cyfrową przestrzeń roboczą? Jaka jest właściwa kolejność kroków potrzebnych do wdrożenia? Zapraszamy do zapoznania się z poradnikiem.
AI: Jak zacząć? 5 pierwszych kroków
Początki przygody ze sztuczną inteligencją Zastosowanie sztucznej inteligencji (AI) w każdej branży wyprzedziło prognozy dotyczące wykorzystania tej technologii. Tę tezę wspierają wyniki ankiety CIO z 2019 r., w której Gartner ujawnił, ze wykorzystanie sztucznej inteligencji w dużym przedsiębiorstwie z próby badawczej wzrosło o 270% w ciągu ostatnich czterech lat. Wpływ transformacji jest bardzo widoczny: sztuczna inteligencja istotnie wspiera powstawanie nowych produktów, zwiększa przychody, obniża koszty i radykalnie poprawia wydajność. Aby wyprzedzić te powszechna wśród przedsiębiorstw adopcje AI trzeba przewidzieć przyszłe potrzeby związane z AI i zrewidować priorytety biznesowe. Comtegra i NVIDIA bazując na swoim doświadczeniu biznesowym, projektowymi i technologicznym są w stanie pomóc klientom w adopcji procesów sztucznej inteligencji, skalowaniu własnych inicjatyw w tym zakresie czy tez projektowaniu i wdrażaniu fundamentów technologicznych dla obszaru sztucznej inteligencji. Niezależnie od tego, czy zaczynasz swój pierwszy projekt, delegujesz zespół do pracy w tym obszarze, czy odpowiadasz za utrzymanie i modernizacje infrastruktury IT, te 5 kroków pomoże Ci rozpocząć, prowadzić i zrealizować z sukcesem projekt AI.
Cyberbezpieczeństwo dla przedsiębiorstw
Cyberbezpieczeństwo od dłuższego czasu stanowi najwyższy priorytet dla przedsiębiorstw. Potrzeby w tym zakresie zmieniają się jednak w wyniku zachodzącej transformacji cyfrowej. Cyfrowa transformacja oznacza, że organizacje korzystają z większej liczby połączonych i mobilnych urządzeń w swoich sieciach, a pracownicy coraz częściej uzyskują dostęp do aplikacji i danych spoza granic sieci. W miarę przyspieszania tych zmian, stare metody zabezpieczania sieci nie są już w stanie za nimi nadążać. W tym dokumencie dzielimy się spostrzeżeniami na temat czynników mających wpływ na dzisiejsze wymagania dotyczące cyberbezpieczeństwa przedsiębiorstw oraz proponujemy strategie, które firmy mogą przyjąć, oraz technologie, które mogą wdrożyć, aby zapewnić bezpieczeństwo danych i systemów w dobie cyfrowej transformacji. Poznaj rozwiązanie w zakresie cyberbezpieczeństwa stworzone przez Alcatel-Lucent Enterprise.
Inteligentne rozwiązania HCI od HPE pomagają klientom odnosić sukces
Przyspiesz obsługę IT dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji i wyjątkowej wydajności przetwarzania danych przez infrastrukturę hiperkonwergentną HPE. Przeczytaj historie naszych klientów i zobacz jaką moc i ochronę oferuje inteligentna, hiperkonwergentna platforma HPE
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »