Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
adStandard
Temat: adStandard
Zwiastun wywiadu z Grzegorzem Kosińskim Dyrektorem Zarządzającym Dataexchanger.pl
Maciej Kępka
Fragment wywiadu z Dyrektorem Zarządzającym Dataexchanger.pl. Całą rozmowę znajdziesz w raporcie asSTANDARD
Rynek reklamy internetowej w Polsce w 2010 roku wart jest prawie 1,6 mld złotych!
Michał Berezowski
Badanie IAB AdEx za 2010 rok, którego wyniki poznaliśmy na konferencji adStandard 2011 link or like, wskazuje na utrzymywanie się dwucyfrowego trendu wzrostowego wydatków na reklamę online. Wartość rynku reklamy internetowej w Polsce w 2010 roku wyniosła 1 578 mln zł, czyli 204 mln więcej niż w 2009 r.
Dokąd zmierza Facebook? - wywiad z Konradem Traczykiem
Łukasz Sabatowski
Podczas ostatniej konferencji adStandard 2010, której organizatorem jest InternetStandard.pl, uczestnicy mieli okazję dowiedzieć się m.in. jak funkcjonuje Facebook. Z Konradem Traczykiem (business development director ClusterOne, wydawca Facebooker.pl) rozmawiamy o tym czym jest Facebook i jak będzie się rozwijał.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »