Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
PBX
Temat: PBX
Urządzenia dostępowe Huawei dedykowane dla małych firm i SOHO
Cetekom PBX - polski GUI do centralki Asterisk
Alcatel-Lucent Office Communication Solutions: uniwersalna platforma komunikacyjna dla MSP
NetWorld Online JCH
Alcatel-Lucent wprowadził do sprzedaży nową linię rozwiązań komunikacyjnych dla małych i średnich firm. Głównym elementem Alcatel-Lucent Office Communication Solutions jest serwer komunikacyjny Alcatel-Lucent OmniPCX Office RCE. Platforma realizuje telefonię (zarówno tradycyjną, jak i IP) oraz zunifikowaną komunikację, call center oraz oferuje szereg dodatkowych usług webowych.
Asterisk SCF - konkurencja dla UC
Józef Muszyński, IDG News Service
Asterisk to projekt oprogramowania open source, które może funkcjonować jako system PBX, a także jako brama między telefonią z komutacją kanałów a sieciami IP. Oferuje usługi poczty głosowej, konferencyjne, kierowania ruchem przychodzącym i wiele innych. Jego twórcą jest Mark Spencer i założona przez niego firma Digium. W ubiegłym tygodniu firma zapowiedziała nowy projekt: Asterisk Scalable Communications Framework (SCF).
Serwer komunikacyjny Avaya integrujący różne centralki PBX/SIP
Janusz Chustecki, IDG News Service
Avaya zapowiedziała nowy serwer komunikacyjny, który może łączyć ze sobą różne centralki telefoniczne obsługujące protokół SIP i tworzyć na ich bazie jeden spójny system. Rozwiązanie jest przeznaczone dla użytkowników, którzy chcą integrować ze sobą centralki PBX oferowane przez różnych dostawców, budując w ten sposób jedną spójną infrastrukturę komunikacyjną.
Ericsson sprzedaje swój oddział PBX
Janusz Chustecki
Ericsson sprzedał kanadyjskiej firmie Aastra swój oddział zajmujący się produkcją rozwiązań PBX przeznaczonych dla przedsiębiorstw (centrale telefoniczne). Koszt transakcji wyniósł 102,7 mln USD.
Oracle udostępnia kolejny element platformy usługowej
Józef Muszyński
Oracle udostępnia kolejny, ważny element planowanej platformy dostarczania usług (SDP) - Virtual PBX.
3Com i RIM pracują nad mobilnym rozwiązaniem dla firm
Janusz Chustecki
3Com i RIM (Research in Motion) nawiązały współpracę celem opracowania nowych rozwiązań, które integrują środowisko VoIP z sieciami WLAN. Łącząc istniejącą centralę PBX z przełącznikami WLAN i bezprzewodową technologią BlackBerry (RIM), obie firmy chcą zaoferować bogaty zestaw aplikacji do transmisji głosu i danych dla użytkowników instytucjonalnych.
PBX i modem ISDN w jednym
Janusz Chustecki
Niemiecka firma AVM udostępniła nową wersje urządzenia FRITZ!X USB (3.0), które zawiera w sobie centralkę telefoniczną PBX i modem ISDN.
Uniwersalna Avaya
Janusz Chustecki
Avaya wprowadza na rynek urządzenie klasy SOHO (dla małych biur i instalacji domowych), które obsługuje zarówno tradycyjne, jak i bezprzewodowe połączenia, oraz świadczy usługi VoIP oraz PBX.
Alcatel zmodyfikował centrale OmniPCX
Janusz Chustecki
Alcatel wprowadza do swojej centrali IP PBX nowe funkcje, które pozwalają integrować telefony komórkowe z systemami telefonicznymi VoIP oraz udostępniają szereg dodatkowych usług.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »