Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Nowy marketing
Temat: Nowy marketing
Cyfrowi od zawsze
Szymon Augustyniak
Agnieszka Kosik wyprowadziła MediaCom na pozycję jednego z największych domów mediowych w Polsce. MediaCom zawsze lubił liczby. Od dawna nieobce są tu pojęcia business science, data science. Cyfryzacja, która się dziś dokonuje, jest dla firmy naturalnym żywiołem. Dlatego z chaosu rynku reklamowego wyłania się w nowej, nieoczekiwanej i niezwykle interesującej roli: partnera w zarządzaniu ekosystemem komunikacji marki.
Czy przekroczyliśmy granicę?
Łukasz Ziaja
W platformie Synerise każde kliknięcie użytkownika w aplikacji mobilnej jest monitorowane przez administratora, kojarzone z porą dnia czy nocy, z pogodą czy kursem na giełdzie. W czasie rzeczywistym platforma analizuje ruchy użytkownika, dzięki czemu jest w stanie tak dopasować cenę produktu, aby klient zdecydował się na jego zakup.
Gino Rossi: beacony pomagają sprzedać więcej butów
Władysław Kasicki
Dlaczego nie każdy dostanie w salonie Gino Rossi personalizowaną wiadomość, o wierze i dowodach na skuteczność spójnego, pragmatycznego cyfrowego podejścia w sektorze detalicznym mówią Wojciech Chochołowicz, CMO w Gino Rossi oraz Jarosław Królewski, dyrektor zarządzający/CEO HG Intelligence S.A.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »