Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
. Net Track
Temat: . Net Track
96% internautów zna Onet.pl , 91% - WP.pl
Net Track: 60% polskich internautów korzysta z sieci w domu
Net Track: 25,1% Polaków korzysta z internetu
Anna Meller
Z deklaratywnych badań internetu prowadzonych przez SMG/KRC wynika, że w sierpniu br. ponad jedna czwarta Polaków powyżej 15 roku życia skorzystała z sieci. Ponad połowa rodaków łączyła się z internetem z domu.
Net Track: ponad 7,5 mln Polaków korzysta z sieci
Anna Meller
W minionym miesiącu 25% mieszkańców naszego kraju powyżej 15 roku życia skorzystało z internetu - wskazują najnowsze badania Net Track prowadzone przez SMG/KRC. W ciągu ostatniego półrocza liczba użytkowników sieci zwiększyła się o milion internautów. Wzrasta liczba osób korzystających z internetu w domu.
Net Track: 7,45 mln internautów w Polsce
Anna Meller
Z najnowszego, czerwcowego badania Net Track wynika, że w minionym miesiącu 24,7% Polaków powyżej 15 roku życia korzystało z internetu. Lekko zwiększył się odsetek osób łączących się z siecią w domu. Bez zmian pozostała w czerwcu dziesiątka najbardziej rozpoznawanych witryn.
Net Track: 7,2 mln internautów w Polsce
Anna Meller
Z badania przeprowadzonego przez SMG/KRC wynika, że od marca do kwietnia br. w Polsce przybyło ok. 200 tys. użytkowników Sieci. W porównaniu z lutym br. dwa miesiące temu zanotowaliśmy przyrost o pół miliona internautów. Polacy najczęściej korzystają z Sieci w domu. Niewielkie zmiany zanotowano w zestawieniu najczęściej odwiedzanych miejsc w Internecie.
NetTrack: 7 mln internautów w marcu
Anna Meller
Z opublikowanego badania przeprowadzonego przez firmę SMG/KRC wynika, że w ostatnim miesiącu wzrosła liczba użytkowników Sieci. Z Internetu korzysta w Polsce 23,3% osób powyżej 15 roku życia. Najczęściej surfujemy w domu, oglądając strony portali.
Internauci w Polsce – wzrost o 0,5%
Anna Meller
W lutym 22,3% Polaków, czyli ok. 6,7 mln osób w wieku od 15 do 75 lat korzystało z Internetu. Oznacza to wzrost o ok. 150 tys. użytkowników w porównaniu z wynikami styczniowymi. Co ciekawe, zwiększa się liczba osób posiadających w domu stałe łącza, a zmniejsza się atrakcyjność połączeń typu dial-up – wynika z badania Net Track przeprowadzonego przez SMG/KRC Poland Media.
Internet w listopadzie – ciąg dalszy stagnacji
Anna Meller
W listopadzie z Internetu korzystało 21,6% Polaków w wieku od 15 do 75 lat. W porównaniu z październikiem odsetek internautów zwiększył się minimalnie – jedynie o 0,1%. Lekko wzrosła liczba osób łączących się z Siecią w domu i w szkole – wynika z ostatnich badań Net Track przygotowanych przez SMG/KRC.
Internet w październiku - stagnacja
Anna Meller
Nieznacznie zwiększyła się w październiku liczba internautów w Polsce, bo jedynie o 50 tys. osób. Delikatnie wzrosła liczba użytkowników korzystających z Sieci w domu, w szkole bądź na uczelni. Niewielkie zmiany nastąpiły również w oglądalności portali. Ich wskaźniki zwiększyły się o 1-2% – wynika z badania Net Track, przeprowadzonego przez SMG/KRC.
Więcej internautów, mniejsza oglądalność portali
Anna Meller
We wrześniu polscy internauci nieznacznie urośli w siłę. Od sierpnia liczba osób korzystających z Sieci wzrosła o 0,7%, czyli 400 tys. osób – wynika z badania Net Track przeprowadzonego przez SMG/KRC Poland Media.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »