Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Microsoft Dynamics CRM
Temat: Microsoft Dynamics CRM
Czwartkowy Przegląd Prasy
Andrzej Penkalla
Red Hat Enterprise Linux 7 w wersji finalnej... Axence ma nowy bezpłatny program do monitorowania sieci... Microsoft Dynamics CRM poaktualizacji... Firmy wiedzą, jak goźna jest cyberprzestępczość... Działa już prawie 2 mld smartfonów... Pecety znów cieszą się powodzeniem... KE twierdzi, że Apple unikało wyższego opodatkowania... Sprawa odszkodowania za straty Optimusa wciąż nierozwiązana...
Microsoft przygotowuje aplikacje CRM dla urządzeń mobilnych
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Jeszcze przed wakacjami na rynku zadebiutować mają dedykowane wersje aplikacji Microsoft Dynamics CRM dla systemów Windows Phone, BlackBerry OS, iOS oraz Android. Funkcje zapowiadanych aplikacji będą uzależnione od specyficznych możliwości poszczególnych systemów mobilnych oraz opartych na nich urządzeń.
Społeczności i integracja z Office 365 nowościami w nowej wersji systemu Microsoft Dynamics CRM
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Rozwijane przez Microsoft oprogramowanie wspierające zarządzanie relacjami z klientami zyskało m.in. nowe narzędzia wspierające wymianę informacji, pracę zespołową oraz rozwiązania wspierające integrację mechanizmów CRM z oprogramowaniem pakietu Office i Office 365.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »