Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Jarosław Królewski
Temat: Jarosław Królewski
Adaptacja AI zdecyduje o randze naszej gospodarki
Szymon Augustyniak
Polska, jako państwo, powinna postawić na rozwój sektora rozwiązań sztucznej inteligencji i powinien to być wybór strategiczny, spójny, całościowy. Profesor Krzysztof Rybiński, ekonomista i naukowiec oraz Chief Ideator w głośnej polskiej spółce technologicznej Synerise, proponuje zmiany w systemie edukacji, inwestycji państwa i kapitału prywatnego w technologie, podejścia do AI. Czas nagli.
Czy przekroczyliśmy granicę?
Łukasz Ziaja
W platformie Synerise każde kliknięcie użytkownika w aplikacji mobilnej jest monitorowane przez administratora, kojarzone z porą dnia czy nocy, z pogodą czy kursem na giełdzie. W czasie rzeczywistym platforma analizuje ruchy użytkownika, dzięki czemu jest w stanie tak dopasować cenę produktu, aby klient zdecydował się na jego zakup.
Gino Rossi: beacony pomagają sprzedać więcej butów
Władysław Kasicki
Dlaczego nie każdy dostanie w salonie Gino Rossi personalizowaną wiadomość, o wierze i dowodach na skuteczność spójnego, pragmatycznego cyfrowego podejścia w sektorze detalicznym mówią Wojciech Chochołowicz, CMO w Gino Rossi oraz Jarosław Królewski, dyrektor zarządzający/CEO HG Intelligence S.A.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »