Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
interactive intelligence
Temat: interactive intelligence
Polska wersja aplikacji Interaction Analyser do analizowania mowy
Interactive Intelligence wprowadza program monitorującą pracę CC na iPadzie
ICM - nowe narzędzie firmy Interactive Intelligence do zarządzania treścią
Janusz Chustecki
Interactive Intelligence Group wprowadza do sprzedaży aplikację Interaction Content Manager (ICM), która rejestruje, indeksuje, przechowuje, wyszukuje, dostarcza i organizuje treści biznesowe. ICM oferuje bieżący dostęp do treści w ramach interakcji albo procesu biznesowego, niezależnie od lokalizacji użytkownika lub danych. Rozwiązanie ma skalowalną architekturę, która zapewnia dostępność w środowiskach rozproszonych i umożliwia rozbudowę systemu.
W kontaktach z firmami klienci najczęściej korzystają z telefonów, ale brakuje im czatów
Monika Tomkiewicz
Polski klient oczekuje dobrej obsługi posprzedażowej i jest w stanie za nią zapłacić, a poirytowany chętnie przechodzi do konkurencji - wynika z badania konsumenckiego, przeprowadzonego na zlecenie firmy Interactive Intelligence. Choć wizyta w placówce firmy, telefon i e-mail pozostają najważniejszymi sposobami kontaktu z firmą, rośnie popyt na nowe kanały komunikacji - narzędziem, którego najczęściej klientom brakuje, jest czat internetowy. Ogromnym rynkiem do zagospodarowania pozostają aplikacje do samoobsługi klienta na urządzeniach mobilnych, wciąż mało znane, pomimo dynamicznego wzrostu popularności smartfonów.
Tauron Dystrybucja z nowym systemem do zarządzania pracą służb technicznych
Andrzej Maciejewski
System wspiera zarządzanie komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną dla dyspozycji mocy w Tauron Dystrybucja oddział Gliwice.
Nowe narzędzie Interactive Intelligence wspomaga mobilną obsługę klientów
Andrzej Maciejewski
Rosnąca mobilność klientów sprawia, że firmy powinny przygotować się do ich obsługi z wykorzystaniem smartfonów. Znaczenie kanału mobilnego podnosi także fakt, że klienci doceniają samoobsługę.
Wydawnictwo Nowa Era z nowym systemem CC
Andrzej Maciejewski
Firma specjalizująca się w wydawnictwach, oprogramowaniu i produktach wspierających proces edukacji wdrożyła w centrum kontaktowym system komunikacyjny Customer Interaction Center firmy Interactive Intelligence. Jego celem jest usprawnienie sprzedaży i obsługi klientów wydawnictwa.
Voice Contact Center zwiększa moce
Andrzej Maciejewski
Nowy gracz na rynku usług call i contact center powiększy liczbę stanowisk do 200 i rozbudowuje system dostarczony przez Interactive Intelligence.
Wola Info partnerem Interactive Intelligence
Andrzej Maciejewski
Wola Info uzyskała najwyższy status partnerski firmy Interactive Intelligence, która jest dostawcą systemów contact center i usług telefonii IP. Doświadczenie amerykańskiej firmy wspomoże warszawską spółkę w rozbudowie działu, zajmującego się wdrożeniami contact center.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »