Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Danny Meadows-Klue
Temat: Danny Meadows-Klue
Zakusy na ogólnoeuropejskie badania internetu
Anna Meller
Zachodnia prasa poinformowała o planach utworzenia przez IAB Europe ogólnoeuropejskiego panelu badań użytkowników internetu. Projekt miałby być realizowany w większości krajów na Starym Kontynencie. Nieoficjalnie mówi się, że jest dwóch pretendentów do prowadzenia takich badań. Prezes IAB Europe zaprzecza tym doniesieniom. Trzeba jednak przyznać, że pokusa realizowania paneuropejskiego pomiaru jest ogromna. Istnieje też zagrożenie: ogólnokontynentalne badania mogą podciąć skrzydła krajowym firmom badawczym.
Rosną apetyty na polski e-rynek
Anna Meller
W ciągu najbliższych dwóch lat zachodnie firmy zaczną reklamować się w polskim Internecie, a majowa akcesja Polski do UE może przynieść wiele korzyści – mówi w wywiadzie dla Internet Standard Danny Meadows-Klue, szef europejskiego i brytyjskiego oddziału Interactive Advertising Bureau, organizacji strzegącej praw e-rynku. Przedstawiciel IAB zaznacza, że w ciągu najbliższych lat znacząco wzrosną wydatki na reklamę w Internecie, kosztem wydatków na promocję w radiu, a nawet prasie.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »