Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
DX10
Temat: DX10
Crysis działa na notebooku z DX10
Juliusz Kornaszewski
Nasze dotychczasowe doświadczenia z grami i demami obsługującymi funkcje DX10 nie napawały optymizmem. Drogie karty graficzne dostawały zadyszki, a o płynności rozgrywki w większości przypadków można było zapomnieć. Być może sytuacja się zmieni wraz z nadejściem "prawdziwych", pisanych od podstaw gier obsługujących DX10. Takim przełomem może być Crysis, którego tworzą twórcy Far Cry.
DirectX10 = 10 razy wolniej?
Juliusz Kornaszewski
Kilka dni temu producent popularnej gry Company of Heroes udostępnił długo oczekiwaną łatkę, umożliwiającą korzystanie z funkcji DirectX10. COH to pierwsza gra oferująca wsparcie nowych funkcji obecnych w systemie operacyjnym Vista, pokazująca czego możemy się spodziewać po efektach w przyszłych grach. Sprawdziliśmy czy rzeczywiście, tak jak zapowiadano, DX10 umożliwia uzyskania przepięknej grafiki przy minimalnym, dodatkowym obciążeniu procesora graficznego. W tym celu zebraliśmy kilka aktualnie dostępnych kart NVIDII i ATI obsługujących DX10 i z ich udziałem przeprowadziliśmy testy wydajności w Company of Heroes. Wczoraj z wrocławskiego Techlandu dotarł do nas także oficjalny benchmark DX10 bazujący na silniku gry Call of Juarez, który także wykorzystaliśmy do oceny wydajności kart. Jakie są wnioski z naszych testów? Niepokojące. Jeśli tak ma wyglądać minimalny wpływ DX10 na wydajność, to my pozostaniemy przy DX9. Spadek wydajności po uruchomieniu DX10 jest po prostu gigantyczny!!!
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »