Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Brin
Temat: Brin
Google przeszukuje dyski
Przeglądarka od Google?
SEC: zielone światło dla Google
Computerworld
Właściciel wyszukiwarki uzyskał zgodę amerykańskiej komisji papierów wartościowych na giełdowy debiut. We środę spółka obniżyła także widełki cenowe oferowanych walorów do 85-95 USD z wcześniejszych 108-135 USD. Ostateczna cena akcji została ustalona na 85 USD. Podczas dzisiejszego debiutu ceny akcji osiągneły 100 USD.
Ruszyła aukcja akcji Google
Andrzej Maciejewski
Właściciel najpopularniejszej wyszukiwarki rozpoczął dziś internetową aukcję 25,7 mln swoich akcji. Za tydzień spółka ogłosi cenę walorów, których widełki cenowe ustalono na 108-135 USD za sztukę. Publiczna oferta firmy od długiego czasu budziła wielkie zainteresowanie rynku przynajmniej dwóch powodów - sposobu sprzedaży walorów oraz ich łącznej wartości sięgającej ponad 3,3 mld USD.
Microsoft konkuruje z Google w wyszukiwaniu
Sebastian Górski
Koncern z Redmond zamierza stanąć w szranki z największymi wyszukiwarkami internetowymi o palmę pierwszeństwa w skutecznym agregowaniu informacji. W planach Microsoft ma bowiem opracowanie własnej technologii przeszukiwania lokalnych zasobów komputera, w tym wiadomości pocztowych, a także rozbudowanych baz danych.
Gmail na aukcji, czyli ile kosztuje darmowe konto?
Daniel Cieślak
Na początku kwietnia internautów zelektryzowała informacja, ze Google zamierza udostępnić darmowe konta pocztowe o pojemności 1 GB. Firma rozpoczęła już zamknięte testy darmowych kont pocztowych Gmail - prawie jednocześnie w amerykańskich serwisach aukcyjnych pojawiły się oferty sprzedaży kont e-mail w domenie gmail.com. Okazało się, że niektórzy internauci są skłonni zapłacić nawet 150 USD za darmowe konto.
Google zamierza sprzedawać bannery
Anna Meller
Gigant na rynku mechanizmów wyszukiwawczych poinformował, że zamierza umożliwić klientom promowanie swoich usług bądź produktów w postaci reklam nietekstowych. Bannery będą umieszczane na witrynach firm zrzeszonych w programie AdSense. Niewykluczone, że Google zaoferuje również kupno bannerów na stronie głównej wyszukiwarki – podał serwis Cnet.
Google na parkiet
Jarosław Ochab
Spółka Google do której należy najpopularniejszy na świecie serwis wyszukiwawczy, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, złożyła wczoraj do amerykańskiej komisji papierów wartościowych prospekt emisyjny. Dzięki wejściu na giełdę Google chce pozyskać nawet 2,7 mld USD.
Gmail będzie kompatybilny z Safari
Sebastian Górski
Gmail, czyli darmowe konta pocztowe o pojemności 1 GB oferowane przez Google, będą współpracowały z przeglądarką internetową koncernu Apple – Safari, poinformowali przedstawiciele Google.
Nowości Google
Daniel Cieślak
Firma Google zaprezentowała dwie nowe usługi, dostępne za pośrednictwem wyszukiwarki Google. Nowości to "Personalized Web Search" oraz "Web Alerts" - pierwsza umożliwia filtrowanie wyników wyszukiwania tak, by były jak najbardziej zgodne z podanymi wcześniej przez użytkownika zainteresowaniami, zaś druga daje użytkownikowi możliwość otrzymywania alertów e-mailowych, zawierających najbardziej aktualne informacje na wybrany temat.
Google na podium
Anna Meller
Z Google korzysta 55 mln użytkowników w Europie – wskazują badania Nielsen/NetRatings. Daje to wyszukiwarce laury pierwszeństwa w rankingach. Sytuacja może się jednak szybko zmienić, bo do walki o prymat przystępują Yahoo! oraz MSN.
Yahoo! porzuca Google
Anna Meller
Firma Yahoo! poinformowała o zamiarach wycofania się z umowy z Google na dostarczanie mechanizmów wyszukiwawczych. Tym samym postanowiła skupić się na promocji i rozwoju własnych rozwiązań – podał serwis Cnet.com.
1
2
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »