Panel Dyskusyjny CEO: Strategie giełdowego debiutu. Liderzy IPO 2007

Zyski z giełdowego debiutu są zaskakująco różne. Transfer kapitału można zwiększyć, inwestorzy są skłonni zapłacić więcej, jeżeli spółka przygotowująca IPO potrafi przekonać do swej strategii wzrostu wartości firmy.

Debiut giełdowy to umiejętność sprzedawania wiarygodnych obietnic. Koszty debiutu można zmniejszyć, pozyskując jednocześnie większy kapitał. Nie ma w tym paradoksu. Nie ma łatwych debiutów, są tylko debiuty lepiej, bądź gorzej przygotowane, co przekłada się na milionowe różnice w korzyściach z IPO.

Redakcja CEO zaprasza na spotkanie "Strategie giełdowego debiutu. Liderzy IPO 2007", podczas którego niezależni eksperci przedstawią własne analizy dotyczące tego jak z sukcesem przeprowadzić IPO. Nie zabraknie też Liderów IPO 2007, zwycięzców rankingu który opublikujemy w marcowym CEO.

Zobacz również:

  • 7 wskazówek jak poprawić odporność IT w erze cyfrowej
  • DRaaS - gwarancja ciągłości działania dla małych organizacji
  • Czy sztuczna inteligencja zadomowi się w Twoim kanale informacyjnym?

Szczegóły dotyczące spotkania -http://www.magazynceo.pl/liderzyIPO2007 .

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200