Konferencje
Biblioteka IT
Wiadomości
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Konferencje
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Praca w IT
Badanie AudIT
Archiwum
Prenumerata
Strefy tematyczne
Cisco Firepower
Cisco NGFW
HPE Infrastruktura
IFS Applications
SAP Analityka Big Data
E-Seminaria
Gorące tematy:
Nowy numer
Przemysl 4.0
Computerworld TOP200
Państwo 2.0
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Data Center
Agile
Strona główna
Archiwum
Rocznik raportów 2009
Raport specjalny Polski rynek usług IT
Raport specjalny Polski rynek usług IT, 30 września 2009
prenumerata klasyczna
prenumerata elektroniczna
Bezpieczeństwo firmy
Bezpieczeństwo jako usługa
O ile audyty są znane od dawna, wynajem urządzeń też nie jest niczym nowym, warto przyjrzeć się usługom ochrony danych, dostępnym w modelu cloud.
Dane w systemach IT
Dane osobowe a nowe technologie
Wyjaśniamy, które rodzaje informacji - występujące w kontekście nowych technologii - mogą stanowić dane osobowe w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych.
Fundusze Unijne
Jak wnioskować, aby dostać
Pula funduszy unijnych przeznaczonych na inwestycje rozwojowe i innowacyjne dla przedsiębiorstw jest w tym roku znacznie wyższa. Dzięki dobrze przygotowanemu projektowi i wnioskom można nawet uzyskać fundusze na wdrożenie systemów informatycznych ERP lub CRM.
Kontrakty usługowe
Kontrakty na trudne czasy
W okresie gorszej koniunktury gospodarczej firmy szukają oszczędności również w usługach IT, dążąc do ograniczenia zakresu usług, a w konsekwencji - obniżenia wynagrodzenia należnego firmom IT. Często okazuje się bowiem, że to, co było akceptowalne w dobrych czasach nie ma racji bytu w czasie kryzysu.
Systemy druku
Od transakcji do promocji
Ludzie nie czytają ulotek, ale faktury już tak. Opracowanie sposobu przekazania spersonalizowanych treści umożliwi dotarcie z dopasowaną ofertą do wybranego klienta.
Tworzenie oprogramowania
Kilogram oprogramowania proszę
Podczas tworzenia aplikacji na zamówienie ścierają się potrzeby biznesu oraz koszty i czas. Pogodzenie tych skrajnych biegunów wymaga trzeźwego kompromisu pomiędzy własnymi oczekiwaniami a możliwościami dostawcy. Wymaga to też bardzo bliskiej współpracy.
Usługi doradcze
Zachowawczy rynek
Można odnieść wrażenie, że wiele firm rzeczywiście wykorzystuje czas dekoniunktury na uporządkowanie biznesu. Tymczasem działania te są podejmowane dosyć rzadko.
Usługi outsourcingowe
Globalny dostawca
Polskie firmy mogą sięgać po usługi świadczone przez międzynarodowych dostawców w tzw. modelu Global Delivery lub managed services.
Wsparcie techniczne
Zarządzanie pulpitem
W dziedzinie rozwoju komputerów wyliczyć można wiele kamieni milowych. Jedną z ostatnich jest technologia zdalnego dostępu do pulpitu.
Rynek usług
Instalacja sprzętu i usługi wsparcia technicznego
Instalacja sprzętu i usługi wsparcia technicznego
Instalacja gotowych pakietów oprogramowania i usługi wsparcia technicznego
Instalacja gotowych pakietów oprogramowania i usługi wsparcia technicznego
Tworzenie aplikacji na zamówienie
Tworzenie aplikacji na zamówienie
Konsulting IT
Konsulting IT
Usługi integracyjne
Usługi integracyjne
Outsourcing
Outsourcing
Hosting
Hosting
Zarządzanie aplikacjami
Zarządzanie aplikacjami
Bezpieczeństwo
Bezpieczeństwo
Projektowanie i budowa sieci
Projektowanie i budowa sieci
Usługi telekomunikacyjne
Usługi telekomunikacyjne
Usługi inne
Usługi inne
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »