Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Prenumerata
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise – rozwiązania IT dla rozwoju biznesu
Check Point Cyberbezpieczeństwo w 2020
Cisco Webex
Commvault - Zintegrowane rozwiązania do backupu danych
Fortinet Bezpieczna praca zdalna
Fortinet Cyberbezpieczeństwo
Google Cloud
HPE GreenLake
HPE Infrastruktura
IBM Security University 2020
IBM Data and AI Virtual Forum Poland
IFS Applications
SAP Analityka Big Data
SUSE Innowacje Open Source dla biznesu
VMware SD-WAN by VeloCloud
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise – rozwiązania IT dla rozwoju biznesu
Check Point Cyberbezpieczeństwo w 2020
Cisco Webex
Commvault - Zintegrowane rozwiązania do backupu danych
Fortinet Bezpieczna praca zdalna
Fortinet Cyberbezpieczeństwo
Google Cloud
HPE GreenLake
HPE Infrastruktura
IBM Security University 2020
IBM Data and AI Virtual Forum Poland
IFS Applications
SAP Analityka Big Data
SUSE Innowacje Open Source dla biznesu
Prenumerata
Archiwum
Download
Newslettery
Strona główna
Archiwum
Rocznik raportów 2002
Informatyka w małej i średniej firmie
Informatyka w małej i średniej firmie, 25 listopada 2002
prenumerata klasyczna
prenumerata elektroniczna
Raport Computerworld
Systemy wspomagające sprzedaż i obsługę klienta
Wielka wojna o małego klienta
Największym wyzwaniem dla producentów oprogramowania dla małych i średnich przedsiębiorstw w najbliższych latach będzie zmiana modelu biznesu na usługowy oraz stawienie czoła konkurencji ze strony potentatów, m.in. Microsoftu i SAP.
Pomocnik handlowca
Aplikacje wspierające pracę działu handlowego i marketingu w małej i średniej firmie powinny oferować trochę więcej niż proste programy do zarządzania danymi teleadresowymi i mniej niż kosztujące miliony rozbudowane systemy CRM.
Uniwersalne systemy do zarządzania przedsiębiorstwem
Gniazdko dla każdego
Na pierwszy rzut oka nowo instalowana sieć kablowa powinna być droższa od bezprzewodowej. Z dokładnej analizy kosztów wynika jednak, że technologia kablowa wcale nie jest skazana na porażkę w konfrontacji z WLAN.
Z kablami czy bez?
Średniej wielkości firma (ok. 150 pracowników) zmienia siedzibę. Nowe biuro ma powierzchnię ok. 1700 m<sup>2</sup>. Informatycy stają przed dylematem: czy budować od nowa kablową infrastrukturę sieci czy też pójść z duchem czasu i postawić na technologie bezprzewodowe.
Zawsze w zasięgu
Trudność w projektowaniu infrastruktury bezprzewodowej dla średniej firmy polega na oszacowaniu zapotrzebowania na przepustowość WLAN. Wiadomo tylko że zasięgiem sieci musi być objęte całe biuro.
Druk w grupie roboczej
Nowości wśród drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla małych i średnich firm.
Systemy wspomagające pracę różnych działów przedsiębiorstwa
Cienkie czarne linie
Handel i dystrybucja to sektory najczęściej kojarzące się z systemami kodów kreskowych. Tymczasem systemy te sprawdzają się w setkach innych zastosowań - od inwentaryzacji majątku po identyfikację podatników.
Wybór LCD do biura
Lepsze parametry monitora LCD nie zawsze gwarantują wyższy komfort pracy biurowej. Za to na pewno oznaczają wyższą cenę.
Wracają dobre czasy?
Po gwałtownym spadku cen w ub.r., płaskie LCD stały się poważną konkurencją dla monitorów kineskopowych CRT. W pierwszej połowie 2002 r. ekspansja LCD uległa zahamowaniu.
Ewolucja czy rewolucja
Planując zakup PC dla firmy, klient ma do wyboru sprzęt firm zachodnich i dużych krajowych producentów lub tzw. składaki. W przypadku notebooków na rynku można znaleźć wiele modeli produkowanych na Tajwanie, ale oferowanych pod marką lokalnych dystrybutorów.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »