Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Prenumerata
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise – rozwiązania IT dla rozwoju biznesu
Check Point Cyberbezpieczeństwo w 2020
Cisco Webex
Commvault - Zintegrowane rozwiązania do backupu danych
Fortinet Bezpieczna praca zdalna
Fortinet Cyberbezpieczeństwo
Google Cloud
HPE GreenLake
HPE Infrastruktura
IBM Security University 2020
IBM Data and AI Virtual Forum Poland
IFS Applications
SAP Analityka Big Data
SUSE Innowacje Open Source dla biznesu
VMware SD-WAN by VeloCloud
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise – rozwiązania IT dla rozwoju biznesu
Check Point Cyberbezpieczeństwo w 2020
Cisco Webex
Commvault - Zintegrowane rozwiązania do backupu danych
Fortinet Bezpieczna praca zdalna
Fortinet Cyberbezpieczeństwo
Google Cloud
HPE GreenLake
HPE Infrastruktura
IBM Security University 2020
IBM Data and AI Virtual Forum Poland
IFS Applications
SAP Analityka Big Data
SUSE Innowacje Open Source dla biznesu
Prenumerata
Archiwum
Download
Newslettery
Strona główna
Archiwum
Rocznik raportów 2001
Wiedza o kliencie
Wiedza o kliencie, 8 października 2001
prenumerata klasyczna
prenumerata elektroniczna
Raport Computerworld
Oswajanie przewrotnego CRM-u
Systemy CRM są dzisiaj bodaj jedynymi, którym nie grozi redukcja budżetów. Wykorzystanie wiedzy o kliencie - w myśleniu menedżerów - jest warunkiem koniecznym do przetrwania okresu nie najlepszej koniunktury gospodarczej.
Klient poznany, klient zdobyty
Wykorzystanie narzędzi pozwalających na analizowanie danych o klientach jest w wielu firmach naturalną drogą dojścia do systemów CRM analitycznego.
Moda na CRM
Brak spójnej strategii rynkowej przedsiębiorstwa sprawi, że wdrożenie nawet najlepszego systemu CRM nie przyniesie większych korzyści.
Dla każdego co innego
Systemy CRM od dłuższego czasu znajdują się w polu zainteresowania specjalistów IT i handlowców rozpowszechniających oprogramowanie. Owo oprogramowanie stanowi tylko niewielką część oprzyrządowania wspierającego obsługę klientów.
Nie zrazić handlowca
Toruński Metron zakończył pilotażowe wdrożenie systemu Siebel MidMarket Edition. Wyjątkowość projektu polega na tym, że etap uczenia się własnych potrzeb i krystalizacji wymagań trwał aż półtora roku, zaś wdrożenie tylko dwa tygodnie.
Miejsce dla CRM
Firma telekomunikacyjna jest dobrym przykładem - bo organizmem wystarczająco skomplikowanym - zobrazowania problemu wdrożenia systemu CRM i jego integracji z istniejącym środowiskiem informatycznym.
Wspólna baza
System CRM porządkuje kontakty nie tylko z klientami, ale także z partnerami. Z takiego założenia wyszedł Elektrim-Megadex.
Wiedza reglamentowana
Praktycznie jedynymi dostępnymi w Polsce źródłami wiedzy na temat technik analitycznych są szkolenia organizowane przez dostawców rozwiązań informatycznych oraz rozliczne seminaria i konferencje. Tematyką tą zaczynają się także interesować wyższe uczelnie.
Relacja z odwiedzającym
Serwis internetowy jest miejscem zastosowania specjalizowanych systemów CRM, które pozwalają zmienić internautę nawigującego po stronach w stałego klienta lub użytkownika.
Informatyk nie powinien
Systemy CRM nie podlegają tym samym kryteriom wyboru co inne rozwiązania informatyczne.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »