iBAAN for CRM
- Józef Muszyński,
- 25.01.2002, godz. 10:14
Firma Baan, dostawca rozwiązań wspomagających współpracę na płaszczyźnie B2B, poinformowała o nowym pakiecie iBaan for CRM, będącym zestawem rozwiązań wspomagających zarządzanie kontaktami z klientem, opartym na oprogramowaniu i wiedzy biznesowej.
Firma Baan, dostawca rozwiązań wspomagających współpracę na płaszczyźnie B2B, poinformowała o nowym pakiecie iBaan for CRM, będącym zestawem rozwiązań wspomagających zarządzanie kontaktami z klientem, opartym na oprogramowaniu i wiedzy biznesowej.
Jedną z funkcji rozwiązania iBaan for CRM jest tworzenie całościowych, przekrojowych analiz, scalających kluczowe dane z wielu punktów kontaktu z klientem.
Zobacz również:
iBaan for CRM jest częścią systemu iBaan, składającego się z rozwiązań wykorzystujących Internet. Użytkownikom dostarcza spersonalizowane informacje w czytelnej postaci, umożliwiając jednocześnie współpracę z klientami i dostawcami poprzez Internet.
Baan jest dostawcą dedykowanych narzędzi analitycznych dla konkretnych rynków branżowych. Pakiet iBaan for CRM jest dedykowany przede wszystkim dla przedsiębiorstw z kluczowych dla firmy Baan sektorów, takich jak przemysł lotniczy, obronny, motoryzacyjny, elektroniczny i maszynowy.