iBAAN for CRM

Firma Baan, dostawca rozwiązań wspomagających współpracę na płaszczyźnie B2B, poinformowała o nowym pakiecie iBaan for CRM, będącym zestawem rozwiązań wspomagających zarządzanie kontaktami z klientem, opartym na oprogramowaniu i wiedzy biznesowej.

Firma Baan, dostawca rozwiązań wspomagających współpracę na płaszczyźnie B2B, poinformowała o nowym pakiecie iBaan for CRM, będącym zestawem rozwiązań wspomagających zarządzanie kontaktami z klientem, opartym na oprogramowaniu i wiedzy biznesowej.

Jedną z funkcji rozwiązania iBaan for CRM jest tworzenie całościowych, przekrojowych analiz, scalających kluczowe dane z wielu punktów kontaktu z klientem.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • Oficjalna premiera modelu Llama 3

iBaan for CRM jest częścią systemu iBaan, składającego się z rozwiązań wykorzystujących Internet. Użytkownikom dostarcza spersonalizowane informacje w czytelnej postaci, umożliwiając jednocześnie współpracę z klientami i dostawcami poprzez Internet.

Baan jest dostawcą dedykowanych narzędzi analitycznych dla konkretnych rynków branżowych. Pakiet iBaan for CRM jest dedykowany przede wszystkim dla przedsiębiorstw z kluczowych dla firmy Baan sektorów, takich jak przemysł lotniczy, obronny, motoryzacyjny, elektroniczny i maszynowy.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200