eHurtownia zwiększa obroty

Z platformy B2B stworzonej przez Eldorado SA korzysta już 600 sklepów i kilkunastu dystrybutorów. Firma przygotowuje także system usprawniający komunikację pomiędzy dystrybutorami a producentami towarów. Platforma e-Producent wystartuje w grudniu br.

Platforma B2B stworzona przez Eldorado SA działa od grudnia 2000 roku. Z jej pośrednictwa korzysta już 600 sklepów i kilkunastu dystrybutorów. W październiku miesięczny obrót eHurtowni wyniósł 12 mln zł netto, co oznacza dwukrotny wzrost w stosunku do lipca br.

W listopadzie br. operator platformy, firma Eldorado, podpisał kolejne umowy - z Multi Pek (największy w Polsce dystrybutor wędlin) i KTS (dystrybutor wyrobów papierniczych). Działający na platformie dystrybutorzy oceniają wzrost obrotów nawet na 30% przy jednoczesnym spadku kosztów o 3%.

Zobacz również:

  • Red Hat udostępnił Fuse 7

Eldorado przygotowuje aplikację e-Producent, usprawniającą komunikację pomiędzy dystrybutorami a producentami towarów. Nowa platforma wystartuje w grudniu 2001 roku.