eBid po polsku

Spółka Link Online poinformowała o uruchomieniu platformy aukcyjnej we współpracy z angielską firmą eBid. Do końca przyszłego roku firma planuje pozyskać 30 tys. użytkowników. Oferta serwisu jest skierowana głównie do małych i średnich przedsiębiorstw.

Spółka Link Online poinformowała o uruchomieniu platformy aukcyjnej we współpracy z angielską firmą eBid. Do końca przyszłego roku firma planuje pozyskać 30 tys. użytkowników. Oferta platformy jest skierowana głównie do małych i średnich przedsiębiorstw. Od 5 listopada działa wersja testowa serwisu, na której można zgłaszać produkty do licytacji.

Link Online jest odpowiedzialny za uruchomienie przedsięwzięcia, działania operacyjne, marketingowe oraz strategię rozwoju platformy. "Docelowo nasz serwis będzie składać się z 3 różnych specjalistycznych platform - powiedział Marcin Musiolik, Business Development Manager. Trzecia pod względem wielkości na rynku brytyjskim platforma aukcyjna eBid.co.uk ma zapewnić nowemu przedsięwzięciu know-how.

Zobacz również:

  • WordPress 6.5 trafia na rynek. Oto 5 najważniejszych zmian
  • Usługa Threads będzie wkrótce dostępna w wersji webowej
  • iPhone z 2007 roku sprzedany na aukcji za rekordową kwotę

Przedstawiciele Link Online zamierzają do końca 2002 roku pozyskać 30 tys. użytkowników. eBid.pl chce zarabiać na reklamach oraz na opłatach pobieranych od firm, które będą umieszczały swoje oferty w ramach aukcji. Prowizje od transakcji nie będą pobierane aż do umocnienia się eBidu na polskim rynku.

Planowane jest również połączenie serwisu z jednym z portali horyzontalnych. Wszystkie elementy platformy transakcyjne w wersji polskiej mają się pojawić w Internecie do końca 2002 roku. Łączna wartość inwestycji LinkOnline w eBid.pl ma wynieść 1,5 mln PLN.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200