e-Muzyka zagra na parkiecie

Jeszcze w tym roku spółka e-Muzyka, pośrednik na rynku muzycznych plików cyfrowych, chce wejść na giełdę - pisze Gazeta Wyborcza.

e-Muzyka gromadzi licencje i prawa do sprzedaży piosenek w postaci cyfrowej oraz przygotowuje je do dystrybucji w sieciach operatorów komórkowych (na razie Era i Plus), portalach internetowych (np. Wapster) czy e-sklepach. W ubiegłym roku spółka zarobiła na tym blisko 400 tys. zł, a przychody przekroczyły 3 mln zł. Swój udział w rynku tantiem z e-muzyki spółka szacuje na blisko 70 proc.

Debiut na warszawskim parkiecie e-Muzyka planuje jeszcze w tym roku (spółka kończy przygotowanie prospektu emisyjnego). Z giełdy chce pozyskać kilkanaście milionów złotych m.in. na rozwój działalności za granicą.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200