Zunifikowany messaging Cisco i IBM

Cisco i IBM ujawniły zamiar wspólnego sprzedawania na rynku przedsiębiorstw systemów zunifikowanego messagingu (sprzęt + oprogramowanie), opartych na serwerach IBM i urządzeniach messagingu VoIP Cisco.

Cisco i IBM ujawniły zamiar wspólnego sprzedawania na rynku przedsiębiorstw systemów zunifikowanego messagingu (sprzęt + oprogramowanie), opartych na serwerach IBM i urządzeniach messagingu VoIP Cisco.

Cisco współpracuje z IBM także w dziedzinie integracji oprogramowania zunifikowanego messagingu Unity z systemem pracy zespołowej Lotus Domino. Wsparcie dla Lotus Domino będzie pierwszym rozszerzeniem produktu Unity poza obsługę produktów Microsoft Exchange 5.5 i 2000.

Oprogramowanie Cisco Unity pozwala na łączenie skrzynek poczty elektronicznej i poczty głosowej w jednym interfejsie użytkownika, opartym, jak do tej pory, na Microsoft Outlook po stronie klienckiej. Oprogramowanie oferuje także połączenia innych mechanizmów telefonii komputerowej, takie jak oparte na PC administrowanie pocztą głosową czy zdolność nawigowania po aplikacjach poczty głosowych w czasie odsłuchiwania wiadomości na zestawach telefonicznych VoIP Cisco.

Oprogramowanie Unity konkuruje na rynku z produktami messagingu CallPilot Nortela i Unified Messenger Avaya.

Analitycy IDC szacują, że liczba skrzynek pocztowych zunifikowanego messagingu wzrośnie z 3 mln w tym roku do 21,7 mln w 2005 r.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200