Zmiany w eMarkecie
- NetWorld OnLine,
- 17.01.2001, godz. 09:50
Sklep internetowy eMarket.pl uruchomił nowy system informatyczny do obsługi sklepu.
Sklep internetowy eMarket.pl uruchomił nowy system informatyczny do obsługi sklepu.
System eMarketu został stworzony na platformie Linux i działa na wieloprocesorowych serwerach Optimus SA. Praca nad nowym systemem trwała 10 miesięcy i kosztowała spółkę eMarket ponad 1,5 mln zł. Prace zostały wykonane przez zespół Software House Optimus SA.
Podczas budowy eSystemu zrezygnowano z dotychczasowego języka skryptów ASP na korzyść PHP w wersji 4.0. System ma strukturę modułową, która w razie potrzeby umożliwia swobodną rozbudowę. Na lokalizację serwerów wybrano Bydgoszcz, ze względu na dobrze rozwiniętą i nie przeciążoną tamtejszą strukturę telekomunikacyjną. Nowy eSystem otrzymał również nową grafikę.
"Nasz nowy eSystem usprawnia przede wszystkim wewnętrzne systemy logistyczne i weryfikacyjne. Został połączony z CTI i Call Center, co usprawni obsługę tego samego klienta z dwóch platform, Internetu i Platformy Cyfrowej Telewizji Polsat. Współpraca ze spedytorem i dostawcami została w pełni zautomatyzowana, co pozwoli użytkownikowi np. na śledzenie na naszych stronach swojego zamówienia, od momentu jego złożenia aż do odbioru towaru." – powiedział Tomasz Bońdos, wiceprezes spółki eMarket.