Zmiany w amerykańskim Computerworld

Computerworld podzielił się na pięć działów, które zajmują się techniką druku i DTP, elektroniką, wydarzeniami, zastosowaniami i rynkiem profesjonalnym. Nowym wydawcą tygodnika na miejsce Gary'ego Beacha został Kevin McPherson.

Computerworld podzielił się na pięć działów, które zajmują się techniką druku i DTP, elektroniką, wydarzeniami, zastosowaniami i rynkiem profesjonalnym. Nowym wydawcą tygodnika na miejsce Gary'ego Beacha został Kevin McPherson.

Nasz sukces zmusza nas do nowej organizacji pracy, zwiększenia oferty i zaproponowania naszym Czytelnikom czegoś zupełnie nowego - powiedział prezydent amerykańskiego magazynu Computerworld Gary Beach, uzasadniając szerokie zmiany w piśmie. Dodał także, że nowa struktura administracyjna pozwoli łatwiej ostosowywać się do sytuacji rynkowej.

Przez ostatnie dwa lata Computerworld uznawany był przez Stowarzyszenie Prasy Komputerowej za najlepsze amerykańskie czasopismo komputerowe. Nagrody przyznawane przez Stowarzyszenie należą do najbardziej nobilitujących na rynku tego rodzaju wydawnictw.

Wyróżnienia posypały się także z rąk Czytelników. Magazyn został uznany przez trzy niezależne agencje: IntelliQuest Inc., Simmons Market Research Bureau Inc. i Adam's Company za najlepiej sprzedający się tygodnik komputerowy w USA. Jednocześnie o 23% zwiększyły się lipcowe zyski z reklam, a liczba stron reklamowych wzrosła o 14,3% w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. - podaje raport Computer Publishing & Advertising.

Większy udział reklam w naszym tygodniku spowodowany jest szczególnie rozwojem usług sieciowych, rynku komputerów osobistych i systemów klient/serwer, co doskonale obrazuje rodzaj zamawianej u nas reklamy - komentuje te dane Gary Beach. Dodatkowo Computerworld może poszczycić się obecnie liczbą 140 tys. prenumeratorów wśród miliona swoich Czytelników.