Zmiany personalne w Motoroli

Fabio Capocchi nowym dyrektorem generalnym Motoroli na region EMEA

Zmiany personalne w Motoroli

Fabio Capocchi

Fabio Capocchi objął stanowisko dyrektora generalnego Mobile Business Group (MBG) w regionie EMEA (Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki). Będzie odgrywać kluczową rolę w utrzymaniu wysokiego tempa rozwoju działu EMEA MBG po niezwykle udanym roku finansowym 2021/2022. Obecnie region EMEA ma kluczowe znaczenie dla Motoroli.

Fabio Capocchi zastąpi na tym stanowisku Francoisa LaFlamme, który kierował regionem EMEA Motoroli od września 2019 r. LaFlamme pozostaje w tym dziale i będzie pełnić rolę globalnego dyrektora ds. marketingu i lidera ds. strategii Motoroli.

Zobacz również:

  • Motorola radzi, aby telefon owijać wokół nadgarstka. Czy tak wygląda przyszłość?
  • Lenovo ThinkPad X1 Carbon – nowe oblicze hybrydowego świata

Motorola wchodzi w skład Intelligent Devices Group firmy Lenovo. Jest to globalny dział obejmujący jednostki PC and Smart Devices oraz Mobile Business Group. W ofercie działu znajdują się produkty, oprogramowanie oraz usługi: c od komputerów i smartfonów, aż po inteligentne rozwiązania, które mają realny wpływ na poprawę prowadzonych współprac, jak i dotyczą rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości.

„Nadal koncentrujemy się na rozwoju naszego segmentu urządzeń mobilnych w całym regionie. Motorola odnosi kolejne sukcesy, a w ostatnich kwartałach osiągała obiecujące wyniki finansowe. Wciąż jednak poszukujemy sposobów na zwiększenie dynamiki rozwoju” - powiedział Francois Bornibus, Senior Vice President Lenovo & President, Lenovo EMEA. „Jestem przekonany, że pod nowym kierownictwem Fabia Motorola może postawić kolejny krok w kierunku jeszcze bardziej imponującego rozwoju w całym regionie EMEA”.

Fabio Capocchi pracował ostatnio w Hiszpanii, gdzie kierował zespołem ds. produktów i marketingu Lenovo na Półwyspie Iberyjskim. Jego dokonania odegrały decydującą rolę w umocnieniu się firmy na czołowej pozycji w segmencie PC oraz uzyskaniu rekordowego udziału w gałęziach rynku monitorów i tabletów z systemem Android.

Przed rozpoczęciem kariery w Lenovo obejmował różne stanowiska w europejskich oddziałach firm Epson i Asus, w których odpowiadał za rozwój biznesu, zarządzanie produktami oraz sprzedaż i marketing.

„Motorola może poszczycić się ogromnym rozwojem i sukcesami w swojej długiej historii. Na progu nowego roku finansowego marka znajduje się na najlepszej dotychczas drodze do zwiększenia udziału w rynku całego regionu EMEA” - uważa Capocchi. „Jestem przekonany, że możemy jeszcze wzmocnić tę dynamikę rozwoju marki Motorola wraz z moim fantastycznym zespołem i szykować się na wiele ekscytujących nowości”.

Oprac. na podst. informacji prasowej.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200