Zmiany personalne w Crowley Data Poland

Crowley Data Poland, operator telekomunikacyjny, dostawca technologii bezprzewodowego dostępu do Internetu i transmisji danych w Polsce, dokonała zmian w strukturze wewnętrznej.

Crowley Data Poland, operator telekomunikacyjny, dostawca technologii bezprzewodowego dostępu do Internetu i transmisji danych w Polsce, dokonała zmian w strukturze wewnętrznej.

Marcin Galwas, dotychczasowy dyrektor marketingu firmy Crowley będzie teraz odpowiedzialny za całość sprzedaży oraz za zarządzanie siecią handlowców. Stanowisko dyrektora marketingu obejmie natomiast Jacek Kotur, pełniący wcześniej funkcję dyrektora ds. relacji biznesowych.

Zobacz również:

  • Google zmienia nazwę usługi Bard

"Sukcesy firmy Crowley to przede wszystkim osiągnięcia jej pracowników. Dlatego chcemy, aby systematycznie rozwijali się, mieli możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i awansowania. Wierzę w nasze wewnętrzne zasoby i chcę, by nasi ludzie mogli realizować się w pracy dla Crowley Data Poland" - powiedział Jarosław Roszkowski, dyrektor generalny Crowley Data Poland.

"Stanowisko dyrektora sprzedaży to ogromna odpowiedzialność i znacznie szerszy zakres obowiązków. Mam nadzieję, że moje dotychczasowe doświadczenie oraz znajomość firmy Crowley i rynku telekomunikacyjnego pozwoli mi na sprostanie temu zadaniu. Nie ukrywam, że jest to dla mnie duże wyzwanie" - mówi Marcin Galwas.

"Cieszy mnie fakt, że moja praca została doceniona. Wierzę w firmę Crowley i dlatego zgodziłem się, by odpowiadać również za marketing. Jestem pewien, że zmiany w naszej strukturze będą miały pozytywne efekty" - dodał Jacek Kotur.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200