Zintegrowana komunikacja w HiPath

System HiPath ProCenter Workflow oferowany przez Siemans/ZWUT unifikuje różne formy komunikacji i obsługi klientów, takie jak: połączenia telefoniczne, wiadomości głosowe, poczta elektroniczna, faksy oraz komunikacja multimedialna.

System HiPath ProCenter Workflow oferowany przez Siemans/ZWUT unifikuje różne formy komunikacji i obsługi klientów, takie jak: połączenia telefoniczne, wiadomości głosowe, poczta elektroniczna, faksy oraz komunikacja multimedialna.

Ponieważ wszystkie rodzaje informacji mogą być przekazywane do multimedialnych komputerów PC, użytkownicy mają do dyspozycji uniwersalne narzędzie, za pomocą którego można prowadzić zarówno rozmowy telefoniczne, jak i odbierać wiadomości głosowe, a także zarządzać swoją pocztą elektroniczną i faksową. Niezależnie od rodzaju informacji jest ona przekazywana w transmisji pakietowej, system można łatwo połączyć z istniejącą w firmie siecią LAN.

System komunikacyjny HiPath ProCenter Workflow nie narzuca konieczności stosowania dedykowanych modułów sprzętowych i łączenia ich specjalizowanymi interfejsami. Nie wymaga również stosowania oddzielnych urządzeń do obsługi różnych sposobów komunikacji, gdyż jego tworzywem są standardowe rozwiązania przeznaczone do budowy i obsługi sieci LAN, z wykorzystaniem standardowych serwerów dostępnych za pośrednictwem własnych stanowisk komputerowych.

Wszystkie sposoby komunikacji są dostępne dla użytkowników systemu w jednolitym środowisku pracy ze standardowymi mechanizmami systemu Windows.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200