Zintegrowana komunikacja jako usługa

Nowa oferta Integrated Solutions zakłada, że klienci będą mogli w modelu cloud computing korzystać z funkcji znanych z systemów zintegrowanej komunikacji.

Przedstawiciele Integrated Solutions podkreślają, że dzięki nowej ofercie możliwe będzie wykorzystanie narzędzi zintegrowanej komunikacji bez konieczności inwestowania w budowę własnej infrastruktury. Oferowane usługi Unified Communication-as-a-Service (UCaaS) bazują na technologii Cisco. Wykorzystanie infrastruktury Orange ma pozwalać na swobodny dostęp do narzędzi telekomunikacyjnych z gwarancją jakości i dostępności usług.

"Firmy dążą dziś do ograniczania kosztów i nakładów inwestycyjnych. Usługi UCaaS odpowiadają na te wyzwania. Podstawową ich zaletą jest ponoszenie opłat za faktycznie wykorzystywane zasoby" - przekonuje Leszek Hołda, prezes Integrated Solutions. "Dzięki współpracy z Integrated Solutions stworzyliśmy unikatową na polskim rynku platformę, która oferuje klientom niespotykaną dotąd elastyczność w usługach ujednoliconej komunikacji dla firm" - dodaje Dariusz Fabiszewski, dyrektor Cisco w Polsce.

Zobacz również:

  • Cyfrowa transformacja z AI - co nowego na Google Cloud Next 24
  • Cisco i Microsoft transmitują dane z prędkością 800 Gb/s
  • Kwanty od OVHCloud dla edukacji

Nowa usługa bazuje na doświadczeniach Orange Business Services w Europie Zachodniej. Miesięczny koszt ma zależeć m.in. od liczby wykorzystywanych licencji oraz rodzaju usług. Opłaty za najtańszy pakiet mają wynosić kilkanaście złotych za użytkownika. W to wliczona jest też opłata za odpowiedni terminal VoIP. W zależności od wybranego pakietu usług obsługiwana może być również integracja z urządzeniami przenośnymi.

Dostępnych będzie kilka pakietów: obsługa telefonii głosowej (konto Basic); telefonia rozszerzona o funkcję dostępności pod jednym numerem i logowanie do dowolnego terminala - Single Number Reach (Stanard); konto Standard rozszerzone o konto poczty głosowej zintegrowane z kontem poczty elektronicznej, komunikator, prezentację statusu, obsługę połączeń wideo, klienta telefonii IP instalowanego na komputerze (Business). W najwyższym profilu dostępne są także usługi wideorozmów oraz możliwość zainstalowania klienta telefonii IP na urządzeniach mobilnych (Premium). Dodatkowo Integrated Solutions oferuje audyt infrastruktury - łączy i stosowanych już terminali VoIP.

Usługi Unified Communication as a Service bazują na środowisku Cisco Hosted Collaboration Services. Aplikacja UCaaS każdego z klientów pracuje na osobnej wirtualnej maszynie VMware. Każdy z klientów może dobierać wykorzystywane aplikacje.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200