Zestawienie danych teleadresowych firm świadczących usługi call center

Zestawienie danych teleadresowych firm świadczących usługi call center oraz informacji o sposobie rozliczania usług oraz pomiaru jakości ich wykonania, a także lista największych klientów.

Zestawienie danych teleadresowych firm świadczących usługi call center oraz informacji o sposobie rozliczania usług oraz pomiaru jakości ich wykonania, a także lista największych klientów.

7GEO

Kontakt: ul. Michałowskiego 11/8

31-126 Kraków

Tel:(12) 398 42 24

mailto:[email protected]

http://www.7geo.com/pl_index.html

Sposób rozliczania usług: uzależniony od zlecenia

Pomiar jakości usług: Cost per Call, współczynnik konwersji

Najwięksi klienci: bd

Arteria

Kontakt: ul. J.Rosoła 10

02-797 Warszawa

(22) 648 80 72

http://www.arteriasa.pl/

Sposób rozliczania usług: standardowy sposób rozliczania to model wg stawek za minutę pracy konsultanta

Pomiar jakości usług: uzależniony od zlecenia

Najwięksi klienci: Wydawnictwo Wiedza i Praktyka

arvato services

Kontakt: ul. Kolejowa 150

62-064 Plewiska k. Poznania

(61) 652 88 00

mailto:[email protected]

http://www.bertelsmann.pl/

Sposób rozliczania usług: za minutę, za transakcję, za godzinę dostępności stanowiska, success fee, inne (zgodnie z wymaganiami klienta)

Pomiar jakości usług: Service Level, AHT, Abandon Rate, CSAT/ Net Promoter Score (badania satysfakcji klienta indywidualnego)

Najwięksi klienci: Microsoft, easyJet, Play, Polkomtel, BWM Klub dla Ciebie, Świat Książki, BP

Axel Springer Kontakt

Kontakt: ul. Jagiellońska 74

03-301 Warszawa

(22) 763 60 00

mailto:[email protected]

http://www.askontakt.pl/

Sposób rozliczania usług: za minutę efektywnej rozmowy, za godzinę pracy stanowiska, modele łączone (za minutę efektywnej rozmowy plus premia za sprzedaż)

Pomiar jakości usług: efektywność (np. liczba sprzedanych produktów i usług versus przekazana baza)

Najwięksi klienci: Microsoft, Asseco, Hewlett Packard, WizzAir, Axel Springer Polska, Bertelsmann Media, Infor, PZU, ACE European Group, Provident Polska, IMP

Call Center Poland

Kontakt: ul. Marynarska 11

02-674 Warszawa

(22) 444 04 44

mailto:[email protected]

http://www.ccp.com.pl/

Sposób rozliczania usług: za minutę rozmowy, za godzinę, za efekt, za minutę rozmowy/za godzinę, za minutę rozmowy/za efekt, ryczałt za całość usługi

Pomiar jakości usług: poziom sprzedaży (sprzedaż w sztukach, podpisane wnioski/polisy/umowy, skuteczność do całej bazy / do osób docelowych, kwota sprzedaży, koszt pozyskania jednego klienta, liczba pozyskania klientów), poziom obsługi (SLA, ilość interakcji np. wpisane komentarze versus odebrane telefony, odbieralność, liczba minut), poziom efektywności (liczba ankiet, realizacja dziennego/tygodniowego/miesięcznego targetu)

Najwięksi klienci: Polkomtel, Readers Digest, Volvo, Raabe, Netia, Toshiba, Provident

Calling Polska

Kontakt: ul. Warszawska 67/1

40-010 Katowice

(32) 607 09 47

mailto:[email protected]

http://www.callingpolska.pl/

Sposób rozliczania usług: uzależniony od zlecenia

Pomiar jakości usług: bd

Najwięksi klienci: firmy z Niemiec handlujące bazami danych

CBB Call Center

Kontakt: os. Bohaterów Września 80a

31-621 Kraków

(12) 682 81 05

mailto:[email protected]

http://www.cbb.pl/

Sposób rozliczania usług: stawka zintegrowana (praca konsultanta z połączeniem na telefon stacjonarny/komórkowy w minutach), stawka minutowa (minuta pracy konsultanta , minuta połączenia na telefon stacjonarny/komórkowy), rozliczenie za sukces (np. umówione spotkanie ), za godzinę pracy agenta, za gotowość do pracy stanowiska, mix różnych modeli

Pomiar jakości usług: Service Level (serwisy stałe; w zależności od wymagań klienta od 75/20 do 95/10), wskaźnik sukcesu ( liczony jako ilość zdarzeń zdefiniowanych jako sukces w stosunku do całości bazy)

Najwięksi klienci: bd

ContactPoint

Kontakt: ul. Marynarska 11

02-674 Warszawa

(22) 541 90 90

mailto:[email protected]

http://www.contactpoint.pl/

Sposób rozliczania usług: za minutę połączenia, gotowość stanowisk do odbierania/wykonywania połączeń, rozliczenie za efekt

Pomiar jakości usług: odbieralność (połączenia odebrane do przychodzących), czas oczekiwania na połączenie, % połączeń zakończonych sukcesem (do bazy, do połączeń z osobą merytoryczną), efektywność kosztowa (czas niezbędny do zamknięcia sprawy/sprzedaży), zadowolenie klientów (automatyczne badanie IVR lub badanie CATI)

Najwięksi klienci: PZU, G+J Gruner+Jahr Polska , PTC ERA, IMP

Contact Center

Kontakt: ul. Muszkieterów 15 a

02-273 Warszawa

(22) 535 79 00

mailto:[email protected]

http://www.contactcenter.pl/

Sposób rozliczania usług: za efekt, roboczogodziny, gotowość

Pomiar jakości usług: success rate, contact rate, hit rate, service level, skuteczność sprzedaży do bazy przekazanej, ilość zamówień na roboczogodzinę

Najwięksi klienci: ACE European Group Limited, Alcatel Mobile Phones, Bonduelle Polska, PKN ORLEN, Orange, Radio Muzyka Fakty, Telekomunikacja Polska

Databroker

Kontakt: ul. Związku Walki Młodych 5

02-786 Warszawa

(22) 203 73 33

mailto:[email protected]

http://www.databroker.pl/

Sposób rozliczania usług: za minutę, godzinę, rozmowę, efektywną sprzedaż

Pomiar jakości usług: dobieralność, aktualność bazy, efektywność sprzedaży do bazy, efektywność sprzedaży do rozmów docelowych

Najwięksi klienci: Sobieski, Provea, Wiedza i Praktyka, Visa, Procter&Gamble, Verlag Dashofer, Beck, Świat Książki, IMP

Delta Contact

Kontakt: ul. 17 stycznia 52

02-146 Warszawa

(22) 574 93 00

mailto:[email protected]

http://www.deltacontact.pl

Sposób rozliczania usług:za minutę rozmowną, za roboczogodzinę pracy agenta, za efekt, systemy mieszane

Pomiar jakości usług: dla akcji wychodzących wsparcia sprzedaży: docieralność do osób docelowych, efektywność netto, ATT, TT, ECP, Kurier Retrival, wskaźnik SL kuriera, jakość usługi kuriera, jakość rozmów, dla akcji przychodzących: efektywność brutto, efektywność netto, TTB, ATT, SL, SLA, ASA, AHT, AR

Najwięksi klienci: ING, BRE Bank (mBank, Multibank), Provea, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, International Masters Publishers, HBO, Polsat Cyfrowy, ALD Automotive, Sodexho, GE Money

Dimar

Kontakt: ul. Domaniewska 47

02-672 Warszawa

(22) 853 39 77

mailto:[email protected]

http://dimar-group.com/pl/

Sposób rozliczania usług: uzależniony od zlecenia

Pomiar jakości usług: uzależniony od zlecenia

Najwięksi klienci: bd

ECTA

Kontakt: Al. Piłsudskiego 135

92-318 Łódź

(42) 677 64 03

mailto:[email protected]

http://ectaonline.pl/

Sposób rozliczania usług: za rozmowę, za gotowość stanowiska, za sukces w zależności od projektu, za roboczogodzinę stanowiska

Pomiar jakości usług: bd

Najwięksi klienci: Synovate, EuroBook- Esim Sp. z o.o., Netia, Novum, Mediatel 4B, HDF Polska

Gallup Polska

Kontakt: ul. Dworcowa 17

41-708 Ruda Śląska

(32) 30 30 600

mailto:[email protected]

http://www.galluppolska.pl/

Sposób rozliczania usług: za minutę kontaktu, za sukces lub mieszany - gotowość + minuta kontaktu

Pomiar jakości usług: uzależniony od zlecenia

Najwięksi klienci: Vattenfall, Yves Rocher

Grupa Travel Polska

Kontakt: ul. J. Lea 124

30-133 Kraków

(12) 293 38 07

mailto:[email protected]

http://www.grupatravelpolska.pl

Sposób rozliczania usług: obrót, konwersja, wyniki

Pomiar jakości usług: konwersja, service level, odsłuchy, obrót

Najwięksi klienci: HolidayCheck, Allewakacje, Fly.pl

Holicon

Kontakt: ul. Żmigrodzka 41/49

60-171 Poznań

(61) 664 32 00

mailto:[email protected]

http://www.holicon.pl

Sposób rozliczania usług: za roboczogodzinę (RBH), za projekt, za ankietę

Pomiar jakości usług: indywidualnie uzgadniane SLA

Najwięksi klienci: Netia, Polkomtel, Skoda, LG

Infopolis

Kontakt: ul. Sokolska 65

40 - 087 Katowice

(32) 776 04 00

mailto:[email protected]

http://www.infopolis.pl

Sposób rozliczania usług: uzależniony od zlecenia np. za wynik sprzedaży, za czas pracy konsultanta, za gotowość

Pomiar jakości usług: uzależniony od zlecenia

Najwięksi klienci: Plus, Netia

IPT Call Center

Kontakt: Al. Armii Krajowej 62

50-541 Wrocław

(71) 719 30 00

mailto:[email protected]

http://www.ipt.com.pl/

Sposób rozliczania usług: uzależniony od zlecenia

Pomiar jakości usług: uzależniony od zlecenia

Najwięksi klienci: bd

Lium Poland

Kontakt: ul. Na Uboczu 18

02-791 Warszawa

(22) 397 67 30

http://www.lium.com/

Sposób rozliczania usług: uzależniony od zlecenia

Pomiar jakości usług: uzależniony od zlecenia

Najwięksi klienci: bd

Mellon Poland

Kontakt: Al. Jerozolimskie 162

02-342 Warszawa

(22) 572 53 00

mailto:[email protected]

http://www.mellongroup.pl

Sposób rozliczania usług: za czas trwania rozmów (wg liczby minut), za liczbę kontaktów merytorycznych, za wielkość sprzedaży (success fee), za gotowość wg liczby stanowisk lub liczby agentów (stand by fee)

Pomiar jakości usług: liczba godzin/dni funkcjonowania Contact Centre, wskaźnik wykorzystania stanowiska pracy; wskaźnik pomiaru efektywności pracy konsultanta; wskaźnik dodzwanialności; conversion rate (skuteczność sprzedaży), retrieval rate, abandon rate, SL (service level) AHT (average handling time), AWT (average waiting time); kluczowe wskaźniki finansowe: przychód na kontakt merytoryczny, koszt na kontakt merytoryczny; kluczowe wskaźniki retencji pracowników: rotacja pracowników, poziom satysfakcji pracowników

Najwięksi klienci: Bank Millennium, City Handlowy, Polbank EFG, Toyota Bank, Toyota Motor Poland, Wydawnictwo Reader's Digest, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, Allianz Polska, Marflex M.J.Maillis Poland

Phonesat

Kontakt: Al.Jana Pawła II 15

00-828 Warszawa

(22) 492 66 00

mailto:[email protected]

http://www.phonesat.pl/

Sposób rozliczania usług: za rozmowę, za gotowość, success fee

Pomiar jakości usług: service level

Najwięksi klienci: Netia

Polskie Centrum Marketingowe

Kontakt: ul. Poleczki 7

02-822 Warszawa

(22) 511 93 00

mailto:[email protected]

http://www.pcm.pl/

Sposób rozliczania usług: uzależniony od zlecenia

Pomiar jakości usług: jakość usług oceniana jest na podstawie skuteczności rozmów, szczegóły ustalane są w zależności od specyfiki kampanii i wartości dla Klienta danych wskaźników

Najwięksi klienci: Amplico Life, Francuski Instytut Gospodarki, Axa Życie TU, Netia, Randstad, Wolters Kluwer Polska, Wydawnictwo C.H.Beck, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, Zepter International Poland, Institute for International Research

PremiumTM

Kontakt: ul. Gizów 6

01-249 Warszawa

(22) 483 37 77

mailto:[email protected]

http://www.premiumtm.pl/

Sposób rozliczania usług: bd

Pomiar jakości usług: za minutę połączenia, success fee

Najwięksi klienci: tupolecam.pl, Netia

Telefoniczna Agencja Informacyjna

Kontakt: ul. Łukowska 46

04-133 Warszawa

9477

mailto:[email protected]

http://www.9477.pl/

Sposób rozliczania usług: przy ruchu wychodzącym - za kontakt, za efekt, przy ruchu przychodzącym - za gotowość lub dwutorowo za gotowość i kontakt

Pomiar jakości usług: uzależniony od zlecenia

Najwięksi klienci: Novell Professional Services, Unizeto Technologies, Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, ECOLINES POLSKA Linie Autokarowe, Cramo

Teleinvention

Kontakt: ul. Skarżyńskiego 14

31-866 Kraków

(12) 298 07 60

mailto:[email protected]

http://www.teleinvention.pl

Sposób rozliczania usług: outbound - za ruch, za rozmowę, success fee, systemy mieszane (za ruch i prowizja), inbound - za gotowość

Pomiar jakości usług: outbound - utilization rate, talk time, contact rate, success rate, inbound - ilość rozmów przychodzących, odebranych, utraconych, service level, czas rozmowy (oraz inne wskaźniki ważne z punktu widzenia klienta i indywidualnie z nim uzgodnione)

Najwięksi klienci: firmy z branży IT, telekomunikacja (operatorzy i dostawcy rozwiązań), finanse (bankowość, ubezpieczenia, windykacja), wydawnictwa

TIM Call Center

Kontakt: Ul. Młynarska 8/12

01-194 Warszawa

(22) 20 33 000

mailto:[email protected]

http://www.timcallcenter.com/

Sposób rozliczania usług: za godzinę pracy konsultanta, za godzinę pracy infolinii, za minutę efektywną połączenia telefonicznego, za każdy zrealizowany rekord/ankietę, prowizyjnie, za wynik sprzedaży

Pomiar jakości usług: wynik liczbowy sprzedaży (na godzinę, na dzień, tygodniowy, miesięczny), wynik procentowy kompletacji ankiet, zweryfikowania poprawnych rekordów baz danych, wskaźniki jakości obsługi infolinii (średni czas oczekiwania w kolejce itd.), poziom realizacji celu projektu (określony przez klienta, np. ilość spotkań handlowych, ilość przeprowadzonych ankiet, ilość wysłanych ofert, ilość zebranych zamówień), service level, abandon rate

Najwięksi klienci: Intel, Cyfra

Yellowtel Polska

Kontakt: ul. Gizów 6

01-249 Warszawa

(22) 637 71 50

mailto:[email protected]

http://www.yellowtel.pl/

Sposób rozliczania usług: dostosowany do wymagań klienta np. za efektywną minutę (zgodnie z bilingiem), za godzinę pracy stanowiska, za rekord (rozmowę), za gotowość do odebrania połączenia, za uzyskany efekt, mieszany

Pomiar jakości usług: skuteczność prowadzonych działań (np. ilość sprzedaży, ilość umówionych spotkań itp.) w odniesieniu do całej bazy lub rozmów (wybranych statusów), spełnienie wymogów formalnych i jakościowych dot. prowadzonych rozmów, produktywność, terminowość, elastyczność

Najwięksi klienci: firmy z branży wydawniczej


TOP 200