Zatwierdzony prospekt emisyjny BPSC

Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt emisyjny BPSC. Spółka zamierza wprowadzić na rynek publiczny 800 tys. akcji nowej serii A2 oraz ponad 1,8 mln akcji serii A1 należącej do obecnych akcjonariuszy.

Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt emisyjny BPSC. Spółka zamierza wprowadzić na rynek publiczny 800 tys. akcji nowej serii A2 oraz ponad 1,8 mln akcji serii A1 należącej do obecnych akcjonariuszy.

Zatwierdzony prospekt emisyjny BPSC

Ignacy Miedziński, prezes zarządu BPSC

Środki pozyskane z emisji, kilkanaście milionów zł, mają być przeznaczone na akwizycje. Według przedstawicieli kierownictwa BPSC, planowana jest akwizycja nowej firmy, która ma umożliwić bezpośrednią konkurencję z dostawcami systemów informatycznych dla mniejszych firm.

BPSC plasuje swój system Impuls jako system dla dużych firm. W tym przypadku koszt wdrożenia to ok. 300-400 tys. zł. Firma przeprowadziła ich w ubiegłym roku ok. 40. Rozwiązanie przejmowanego producenta miałoby być oferowane firmom w cenie 50-150 tys. zł. To oznacza wejście w bezpośrednią konkurencję z systemem wspomagającym zarządzanie, który do końca tego roku zamierzają wprowadzić wspólnie na rynek i Teta. BPSC włączy się także tym samym w procesy konsolidacyjne zapoczątkowane przez Comarch, który przejął CDN, a obecnie kontynuowane przez Grupę Asseco.

Od 2006 r. firma realizuje strategię rozwoju na rynkach wschodnich. W styczniu 2007 r. BPSC kupiła 75% udziałów w - zajmującej się tworzeniem oprogramowania ERP - ukraińskiej spółce Kompass Plus. Planowane są kolejne akwizycje m.in. w Rosji. Według raportu przygotowanego przez biuro analityczne DiS, udział BPSC w rynku wdrożeń systemów ERP w sektorze produkcji wynosi ok. 39% - podaje spółka.

BPSC będzie ubiegała się o dopuszczenie do obrotu do 5,8 mln akcji serii A1 i A2 i do 800 tys. praw do akcji serii A2.


TOP 200